loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ بی معرفت ایمان غلامی,    دانلود آهنگ بی معرفت از ایمان غلامی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی, &

حسین بازدید : 77 دوشنبه 14 مرداد 1398


,   

,    دانلود آهنگ بی معرفت ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ بی معرفت از ایمان غلامی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی
,    آهنگ ایمان غلامی بی وفایی کار هر دقیقته
,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی
,    کلیپ ایمان غلامی بی معرفت
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی برو
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی
,    ایمان غلامی دوستم نداشتی تو

,   

,

بی وفایی؛ کارِ هر دقیقته!●♪♫
چی داری از من، پنهون می کنی؟●♪♫
من که می دونم؛ منو دوس نداری…●♪♫
چرا دوس داری، باهام بازی کنی؟! چرا دوس داری، باهام بازی کنی؟!●♪♫
چرا دوس داری، باهام بازی کنی؟!●♪♫
اشکاموُ؛ پنهونی دارم می ریزم…●♪♫
دنیا به کامِ تو! برو عزیزم…●♪♫
شاید بفهمی مثِ من نمیشه؛ فدای خنده های تو، عزیزم…●♪♫
یه عمری؛ حرفات رو دلم لونه کرد●♪♫
دوسم نداشتی… برو؛ بی معرفت…●♪♫
یادم نمیره؛ با دلم چه کردی●♪♫
تنهام گذاشتی… برو؛ بی معرفت…●♪♫
بی وفایی؛ کارِ هر دقیقته!●♪♫


تو نمی دونی؛ فقط من می دونم…●♪♫
تو بهم می خندی و من می شینم؛ پای سجاده وُ نفرین می کنم…●♪♫
پای سجاده وُ نفرین می کنـم… پای سجاده وُ نفرین می کنــم…●♪♫
اشکاموُ؛ پنهونی دارم می ریزم…●♪♫
دنیا به کامِ تو! برو عزیزم…●♪♫
شاید بفهمی مثِ من نمیشه؛ فدای خنده های تو، عزیزم…●♪♫
یه عمری؛ حرفات رو دلم لونه کرد●♪♫
دوسم نداشتی… برو؛ بی معرفت…●♪♫
یادم نمیره؛ با دلم چه کردی●♪♫
تنهام گذاشتی… برو؛ بی معرفت…●♪♫
یه عمری؛ حرفات رو دلم لونه کرد●♪♫
یادم نمیره؛ با دلم چه کردی●♪♫
برو؛ بی معرفت…●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 

https://music-fa.com/download-song/8472/







برچسب ها دانلود آهنگ بی معرفت ایمان غلامی دانلود آهنگ بی معرفت از ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی آهنگ ایمان غلامی بی وفایی کار هر دقیقته دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی کلیپ ایمان غلامی بی معرفت دانلود اهنگ ایمان غلامی برو دانلود آهنگ ایمان غلامی ایمان غلامی دوستم نداشتی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب