loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ اینجوری نکن با من,    متن اهنگ علی یاسینی جنگ,    متن اهنگ علی یاسینی برگرد,    متن اهنگ این روزا علی یاسینی,   

حسین بازدید : 455 چهارشنبه 16 مرداد 1398


,    متن اهنگ اینجوری نکن با من
,    متن اهنگ علی یاسینی جنگ
,    متن اهنگ علی یاسینی برگرد
,    متن اهنگ این روزا علی یاسینی
,    متن اهنگ جنگ
,    متن اهنگ علی یاسینی اگه به من بود
,    متن اهنگ نترس علی یاسینی
,    متن اهنگ اگه به من بود
,    بیت اهنگ این روزا علی یاسینی

,   

https://www.darvishmusic.com/

 

متن آهنگ جدید علی یاسینی این روزا

این روزا وقتی یادت میفتم میگیره این قلبم تویه خاطره هام دنباله تو میگردم
خودت بگو نباشی می مونه چی از من با همه میجنگم

دور شدی از من نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم

آخ نمیدونی چقدر درد میکنه این جای خالیت
دست بردار بیخیال دل کندن از تو کار ما نیست همش رد میشی از سرم مثه سایه باهامی

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد
بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد
بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

شعر آهنگ جدید علی یاسینی این روزا

هر چی که اومدم جلو تو دور شدی از من نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم
از اینکه از دستت بدم از اینکه تنهام کنی میترسم

یادت میفتم میگیره این قلبم تویِ خاطره هام دنبالِ تو میگردم

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد
بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد
بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم







برچسب ها متن اهنگ اینجوری نکن با من متن اهنگ علی یاسینی جنگ متن اهنگ علی یاسینی برگرد متن اهنگ این روزا علی یاسینی متن اهنگ جنگ متن اهنگ علی یاسینی اگه به من بود متن اهنگ نترس علی یاسینی متن اهنگ اگه به من بود بیت اهنگ این روزا علی یاسینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب