loading...

موزیک خفن

    روز روشن میره باز شب میرسه غم میاد به هر دری سر میزنه مگه میشه چشامو هم بزارم وقتی غم قلبمو خنجر میزنه با خیال تو شبا چشم من خواب نمیره برق اون چشمای مست دیگه از یاد نمیره بذار امشب بخ

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 17 مرداد 1398

 

 

روز روشن میره باز شب میرسه
غم میاد به هر دری سر میزنه
مگه میشه چشامو هم بزارم
وقتی غم قلبمو خنجر میزنه
با خیال تو شبا چشم من خواب نمیره
برق اون چشمای مست دیگه از یاد نمیره
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم
نمیدونی که شبا چی میگذره
چشمای دنیایی رو خواب میبره
غم تو شب تو دلم جون میگیره

 

 
خوابو از چشمای پر اب میبره
با خیال تو شبا چشم من خواب نمیره
برق اون چشمای مست دیگه از یاد نمیره
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم
چشمه ی چشمای تو دریای اب
چشمای خسته من دنبال خواب
با خیال تو شبا چشم من خواب نمیره
برق اون چشمای مست دیگه از یاد نمیره
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم
روز روشن میره باز شب میرسه
غم میاد به هر دری سر میزنه
مگه میشه چشامو هم بزارم
وقتی غم قلبمو خنجر میزنه
با خیال تو شبا چشم من خواب نمیره
برق اون چشمای مست دیگه از یاد نمیره
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم
بذار امشب بخوابم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

منبع  myfaza2music.net

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید روز روشن میره باز شب میرسه لینک مستقیم دانلود ریمیکس روز روشن میره باز شب میرسه کد آهنگ پیشواز روز روشن میره باز شب میرسه برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ روز روشن میره باز شب میرسه با کیفیت 320 متن آهنگ روز روشن میره باز شب میرسه دانلود آهنگ بی کلام روز روشن میره باز شب میرسه کد آهنگ پیشواز روز روشن میره باز شب میرسه برای همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ روز روشن میره باز شب میرسه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب