loading...

موزیک خفن

  متن آهنگ کار دادی دستم از محمد کهران ببین حالت چشات ریز خندیدناتبین کار داده دستم آخ نگم براتاون حالت نگات حتی پلک زدناتببین کار داده دستم چی تو بگم براتکه می میرم برات برا لجبازیاتوقتی قهر م

حسین بازدید : 67 شنبه 19 مرداد 1398

 

متن آهنگ کار دادی دستم از محمد کهران

ببین حالت چشات ریز خندیدنات
بین کار داده دستم آخ نگم برات
اون حالت نگات حتی پلک زدنات
ببین کار داده دستم چی تو بگم برات
که می میرم برات برا لجبازیات
وقتی قهر میکنی خودم میشم فدات
اگه دلتو بخواد تا آخرم باهات
اول آخرش خودم میشم فدات

زد به سرم که باید برم دارم قربونت میرم
آره قربونت میرم آره زد به سرم که باید برم
میخوام قربونت برم دارم قربونت میرم

 

تکست آهنگ کار دادی دستم از محمد کهران



ای وای از دلت با لهجه ی خوشگلت
تا حد جنون میرم وابسته شدم بهت
درمون دلم تویی تا محو تماشاتم
هیچی یاد من نیست وقتایی که باهاتم
ماه من تویی دلدار من یار من تموم کار من
آخه من بستس جون من به جون تو
گرفتار شدم آره از دست همون موی تو

زد به سرم که باید برم دارم قربونت میرم
آره قربونت میرم آره زد به سرم که باید برم
میخوام قربونت برم دارم قربونت میرم

balmusic.ir







برچسب ها آکورد آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم دانلود اهنگ دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز محمد کهران به نام کار دادی دستم کد آهنگ پیشواز محمد کهران به نام کار دادی دستم همراه اول دانلود آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم به همراه متن دانلود آهنگ جدید محمد کهران به نام کار دادی دستم دانلود آهنگ mp3 محمد کهران به نام کار دادی دستم دانلود آهنگ زیبای محمد کهران به نام کار دادی دستم کد آهنگ پیشواز محمد کهران به نام کار دادی دستم ایرانسل شعر آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم متن آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم دانلود آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم تکست آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم تکست اهنگ دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ محمد کهران به نام کار دادی دستم بهمراه متن متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب