loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب  ایرانسل,دانلود آهنگ mp3 امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,دانلود آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  بهمراه

حسین بازدید : 73 دوشنبه 21 مرداد 1398

دانلود آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب  ایرانسل,دانلود آهنگ mp3 امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,دانلود آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  بهمراه متن,تکست آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب  همراه اول,دانلود آهنگ زیبای امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,متن آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,دانلود اهنگ ,آکورد آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,شعر آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیدرضا اکبری به نام جذاب  ,

 

 


Download NewSong By OmidReza Akbari Called jazzab

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.75 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.79 مگابایت)

 

متن آهنگ جذاب از امیدرضا اکبری

تو که دیوونه کردی با طرز خنده هات
عالم و آدم رو، نگفتی که میخوام ازت دل ببرم
یادمه باور کن یه آدم ساده ام خوب
آخه میریزه دل من با دلهره تا که میاد اسمت
مثل توام اما دور من خیلی پره هیشکی نشد مثلت
چطور بهت بگم حالم رو همه دنیا رو گشتم ولی بازم تو

تو که یدونه ای واسه من تا کنار همیم باز بخند
تا تو باشی و نباشه غم دلبر جذاب
پرته به چشات حواس من با نگاهت رفته باز دلم
همینه که میگم عاشقم دلبر جذاب

تکست آهنگ جذاب از امیدرضا اکبری



از دست نمیدمت به همین سادگی ها
از قصد کشتی منو با همین سادگی هات
هرجا بری میام حرفامو شنیدی و
از ته دلم میگم واسم بمونی ها

تو که یدونه ای واسه من تا کنار همیم باز بخند
تا تو باشی و نباشه غم دلبر جذاب
پرته به چشات حواس من با نگاهت رفته باز دلم
همینه که میگم عاشقم دلبر جذاب

 

 

 منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب ایرانسل دانلود آهنگ mp3 امیدرضا اکبری به نام جذاب دانلود آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب بهمراه متن تکست آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب همراه اول دانلود آهنگ زیبای امیدرضا اکبری به نام جذاب کد آهنگ پیشواز امیدرضا اکبری به نام جذاب متن آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب دانلود اهنگ آکورد آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب شعر آهنگ امیدرضا اکبری به نام جذاب متن آهنگ دانلود آهنگ جدید امیدرضا اکبری به نام جذاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب