loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی ,کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی همراه اول,تکست آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,شعر آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,دانلود آهنگ زیبای محسن بیگی به نام رسوایی

حسین بازدید : 61 دوشنبه 21 مرداد 1398

کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی ,کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی همراه اول,تکست آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,شعر آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,دانلود آهنگ زیبای محسن بیگی به نام رسوایی ,دانلود آهنگ mp3 محسن بیگی به نام رسوایی ,دانلود آهنگ جدید محسن بیگی به نام رسوایی ,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی بهمراه متن,متن آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,آکورد آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,دانلود آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی ایرانسل,

 

 


Download NewSong By Mohsen Beygi Called rosvayi

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.22 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.98 مگابایت)

 

متن آهنگ رسوایی از محسن بیگی

بغض راه گلومو بسته غم توی زندگیم نشسته
بودی و طفلی دل نفس داشت با رفتنت دل هم شکسته
دیوونه بازیاتو دوست داشتم با عاشقی آروم نداشتم
دنیای من عشق تو بودو دنیامو پای تو گذاشتم

رسوایی عشقت رو دوشمه تنهایی ببین
این روزا چه حالی دارم، با حسرت نگرانم واست
چشامو میبندم خاطره هاتو یادم میارم

هزار سال بگذره من از تو دل نمیکنم
هزار لیلی هم بیاد مجنون نمیشم من منم

هیچکسی وا نمیکنه چترشو رو خیال من
در قفس بازه ولی شکسته دیگه بال من

تکست آهنگ رسوایی از محسن بیگی


رسوایی عشقت رو دوشمه تنهایی ببین
این روزا چه حالی دارم، با حسرت نگرانم واست
چشامو میبندم خاطره هاتو یادم میارم

 

 منبع بالموزیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی همراه اول تکست آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی شعر آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی دانلود آهنگ زیبای محسن بیگی به نام رسوایی دانلود آهنگ mp3 محسن بیگی به نام رسوایی دانلود آهنگ جدید محسن بیگی به نام رسوایی دانلود اهنگ دانلود آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی بهمراه متن متن آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی آکورد آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی دانلود آهنگ محسن بیگی به نام رسوایی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز محسن بیگی به نام رسوایی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب