loading...

موزیک خفن

X دانلود آهنگ رسا عرب به نام آره X کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره همراه اول X کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ mp3 رسا عرب به نام آره X&n

حسین بازدید : 83 پنجشنبه 24 مرداد 1398
X دانلود آهنگ رسا عرب به نام آره X کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره همراه اول X کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ mp3 رسا عرب به نام آره X رسا عرب به نام آره X دانلود ترانه رسا عرب به نام آره X دانلود آهنگ عاشقانه X شعر آهنگ رسا عرب به نام آره X آکورد آهنگ رسا عرب به نام آره X دانلود آهنگ رسا عرب به نام آره بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید رسا عرب به نام آره با لینک مستقیم X دانلود آهنگ جدید رسا عرب به نام آره X تکست آهنگ رسا عرب به نام آره X متن آهنگ X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ زیبای رسا عرب به نام آره X متن آهنگ رسا عرب به نام آره X کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره ایرانسل X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ شاد

Download NewSong By Rasa Arab Called are آره از رسا عرب

 

متن آهنگ آره از رسا عرب
نه برنداشتی من تو رو هرچی گرفتم
تقصیر من بود که تو رو جدی گرفتم
تا دیدی من دیوونتم درگیر عشقم
رفتی نپرسیدی واسه چی خیسه چشمم

آره دل شکستن این روزا کاری نداره
دل شکستی گفتی کار روزگاره
آسمون باید به جای من بباره

تکست آهنگ آره از رسا عرب


این دوری ها هر ثانیه اش قد یه ساله
تو مثل من عاشق نبودی خوش به حالت
حست بهت گفت که منو تنها بذاری
حس میکنم دیگه بهم حسی نداری

آره دل شکستن این روزا کاری نداره
دل شکستی گفتی کار روزگاره
آسمون باید به جای من بباره

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ رسا عرب به نام آره کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره همراه اول کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ mp3 رسا عرب به نام آره رسا عرب به نام آره دانلود ترانه رسا عرب به نام آره دانلود آهنگ عاشقانه شعر آهنگ رسا عرب به نام آره آکورد آهنگ رسا عرب به نام آره دانلود آهنگ رسا عرب به نام آره بهمراه متن دانلود آهنگ جدید رسا عرب به نام آره با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید رسا عرب به نام آره تکست آهنگ رسا عرب به نام آره متن آهنگ دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ زیبای رسا عرب به نام آره متن آهنگ رسا عرب به نام آره کد آهنگ پیشواز رسا عرب به نام آره ایرانسل دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب