loading...

موزیک خفن

X دانلود آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر بهمراه متن X دانلود ترانه علی شمس الهی به نام یه شهر X آکورد آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ شاد X کد آهنگ پیشواز علی شم

حسین بازدید : 69 یکشنبه 27 مرداد 1398
X دانلود آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر بهمراه متن X دانلود ترانه علی شمس الهی به نام یه شهر X آکورد آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ شاد X کد آهنگ پیشواز علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ mp3 علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ جدید علی شمس الهی به نام یه شهر با لینک مستقیم X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر X شعر آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر X کد آهنگ پیشواز علی شمس الهی به نام یه شهر همراه اول X متن آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر X تکست آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر X کد آهنگ پیشواز علی شمس الهی به نام یه شهر ایرانسل X دانلود آهنگ کمیاب X علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ زیبای علی شمس الهی به نام یه شهر X دانلود آهنگ عاشقانه

Download NewSong By Ali Shamsollahi Called ye shahr یه شهر از علی شمس الهی

 

متن آهنگ یه شهر از علی شمس الهی
یه شهرو قدم زدم توو بارون
به یاد تک تک خاطراتی که از تو جا موند
یه شهر چیزی نیست واست دنیا رو گشتم
دیگه هر کسی میدونه واسه تو در میاد اشکم

هرجای این شهر ازت یه خاطره داره دلم
یه دنیا رو میگیردم خیلی بیکاره دلم
تو نمیدونی بدون به تو بیماره دلم خیلی بیکاره دلم

تکست آهنگ یه شهر از علی شمس الهی


منو تنهایی و این شهر شلوغ کاری نداریم
میریم که واسه خاطراتمون هر شب بباریم
همه سرگرمی من شده به تو فکر کردن
نمیدونم سر تو من چه اشتباهی کردم

هرجای این شهر ازت یه خاطره داره دلم
یه دنیا رو میگیردم خیلی بیکاره دلم
تو نمیدونی بدون به تو بیماره دلم خیلی بیکاره دلم

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر بهمراه متن دانلود ترانه علی شمس الهی به نام یه شهر آکورد آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر دانلود آهنگ شاد کد آهنگ پیشواز علی شمس الهی به نام یه شهر دانلود آهنگ mp3 علی شمس الهی به نام یه شهر دانلود آهنگ جدید علی شمس الهی به نام یه شهر با لینک مستقیم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید علی شمس الهی به نام یه شهر دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر شعر آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر کد آهنگ پیشواز علی شمس الهی به نام یه شهر همراه اول متن آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر تکست آهنگ علی شمس الهی به نام یه شهر کد آهنگ پیشواز علی شمس الهی به نام یه شهر ایرانسل دانلود آهنگ کمیاب علی شمس الهی به نام یه شهر دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ زیبای علی شمس الهی به نام یه شهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب