loading...

موزیک خفن

X کد آهنگ پیشواز محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ mp3 محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ شاد X متن آهنگ X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ جدید محمد اب

حسین بازدید : 75 یکشنبه 27 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ mp3 محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ شاد X متن آهنگ X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ جدید محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ زیبای محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X متن آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن بهمراه متن X آکورد آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ جدید محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن با لینک مستقیم X شعر آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X کد آهنگ پیشواز محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن ایرانسل X محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X تکست آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود ترانه محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن همراه اول

Download NewSong By Mohammad Ebrahimi Called shokhi nakon شوخی نکن از محمد ابراهیمی

 

متن آهنگ شوخی نکن از محمد ابراهیمی
من عاشقت شدم دیوونه کسی نمیدونه حال منو
تو میدونی بهت دلم گیره نفسم بی تو میگیره از پیشم نرو
چقدر حال و روز دلم با تو خوبه گلم با تویی که مهربونی
بهت بند شده نفسهام تو رو خیلی میخوام بگو عاشقم میمونی

بشمار دونه به دونه ضربانه دل دیوونه رو
کی جز تو میتونه به آخرین حد برسونه
با من شوخی نکن آخه باورم نمیشه
هرجایی که بری تو رو پیدا میکنم
حتی بدی کنی با تو خوب تا میکنم
با من شوخی نکن بیا پیش من همیشه

تکست آهنگ شوخی نکن از محمد ابراهیمی



تا عاشقتم تا عاشقمی کسی جرئت حرف زدن نداره
توو این مدت کم خودت میدونی دلم تو رو بی نهایت دوست داره
چقدر حالو روز دلم با تو خوبه گلم با تویی که مهربونی
بهت بند شده نفسهام تو رو خیلی میخوام بگو عاشقم میمونی

بشمار دونه به دونه ضربانه دل دیوونه رو
کی جز تو میتونه به آخرین حد برسونه
با من شوخی نکن آخه باورم نمیشه
هرجایی که بری تو رو پیدا میکنم
حتی بدی کنی با تو خوب تا میکنم
با من شوخی نکن بیا پیش من همیشه
منبع بالموزیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ mp3 محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ شاد متن آهنگ دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ زیبای محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن متن آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن بهمراه متن آکورد آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ جدید محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن با لینک مستقیم شعر آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن کد آهنگ پیشواز محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن ایرانسل محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن تکست آهنگ محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ کمیاب دانلود ترانه محمد ابراهیمی به نام شوخی نکن دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب