loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ محلی میری سفر برو خدا نگهدار,    دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار حمید فلاح,    اهنگ میری سفر برو خدا نگهدار محمد امین غلامیاری, &

حسین بازدید : 895 پنجشنبه 31 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ محلی میری سفر برو خدا نگهدار
,    دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار حمید فلاح
,    اهنگ میری سفر برو خدا نگهدار محمد امین غلامیاری
,    دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار منو با این زندگی
,    دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار داوود ایمانی
,    آهنگ میری سفر برو خدا به همرات
,    میری سفر برو خدانگهدار منو با این زندگی تنها بذار
,    اهنگ میری سفر برو خدا نگهدار داوود ایمانی
,    اهنگ داری میری سفر

 

میری سفر برو خدانگهدار منو با این زندگی تنها نذار

تنگه دلم از دست این زمونه کجا برم با بغض عاشقونه

دارم مثل شمع آب میشم ذره ذره فنا میشم

یه روز میای و میبینی دیگه نیستم فنا شدم

دارم مثل شمع آب میشم ذره ذره فنا میشم

یه روز میای و میبینی دیگه نیستم فنا شدم

غزلخوانی:

میری سفر برو خدانگهدار منو با این زندگی تنها نذار

تنگه دلم از دست این زمونه کجا برم با بغض عاشقونه

میخوای بری نگو میمونی پیشم

ولی بدون بی تو آروم نمیــــشم

هی گل برو برو که خوشبخت بشی

به پای عاشقی چو من پیر نشی

آهنگ میری سفر برو خدانگهدار غلامیاری

رفتن براش چه آسونه دلمو هی میلرزونه

دلم دیگه خسته شده نمیکشه نمیتونه

رفتن براش چه آسونه دلمو هی میلرزونه

دلم دیگه خسته شده نمیکشه نمیتونه

http://nakaman1.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ محلی میری سفر برو خدا نگهدار دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار حمید فلاح اهنگ میری سفر برو خدا نگهدار محمد امین غلامیاری دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار منو با این زندگی دانلود آهنگ میری سفر برو خدا نگهدار داوود ایمانی آهنگ میری سفر برو خدا به همرات میری سفر برو خدانگهدار منو با این زندگی تنها بذار اهنگ میری سفر برو خدا نگهدار داوود ایمانی اهنگ داری میری سفر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب