loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ کی بهتر از تو به زبان ترکی,    دانلود اهنگ کی بهتر از تو به زبان ترکمنی,    آهنگ کی بهتر از تو ترکمنی,  &nbs

حسین بازدید : 787 جمعه 01 شهریور 1398


,   
,    دانلود اهنگ کی بهتر از تو به زبان ترکی
,    دانلود اهنگ کی بهتر از تو به زبان ترکمنی
,    آهنگ کی بهتر از تو ترکمنی
,    دانلود آهنگ کی بهتر از تو ترکمنی
,    دانلود اهنگ ارکستی کی بهتر از تو
,    دانلود اهنگ ترکی عارف کی بهتر از تو
,    دانلود اهنگ کی بهتر از تو عارف به زبان ترکی
,    دانلود آهنگ کی بهتر از تو از بهنام بانی
,    دانلود آهنگ کی بهتر از تو ریمیکس
,   

 

کی بهتر از تو که بهترینی تو ماه زیبای روی زمینی

توو قلب من باش تا که بفهمی چه دلبرانه به دل میشینی

حتی بدیهات بخشیدنی بودشرم توو چشمات بوسیدنی بود

همه حواست جا مونده پیشم من به کم از تو راضی نمیشم

تو جای من باش تا باورت شه دیوونه ی عشق تو هستی یا من

تو چشم من باش تا که بفهمی که چشمای تو چه کرده با من

بدرقه کردن تنهاییامو کسی شنیده شاید دعامو

کجا منو این روی ماه تو کجا لبای بوس خام تو

    کی بهتر از تو که بهترینی تو ماه زیبای روی زمینی

توو قلب من باش تا که بفهمی چه دلبرانه به دل میشینی

حتی بدیهات بخشیدنی بودشرم توو چشمات بوسیدنی بود

همه حواست جا مونده پیشم من به کم از تو راضی نمیشم

تو پا میذاری توو خونه ی من

تو عاشق میشی رو شونه ی من

این یه قراره بین منو تو

کسی عاشق نیست عین منو تو

 کی بهتر از تو که بهترینی تو ماه زیبای روی زمینی

توو قلب من باش تا که بفهمی چه دلبرانه به دل میشینی

حتی بدیهات بخشیدنی بودشرم توو چشمات بوسیدنی بود

همه حواست جا مونده پیشم من به کم از تو راضی نمیشم

 

 

https://www.jenabmusic.com/63226/music-ki-behtar-az-to.html

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ کی بهتر از تو به زبان ترکی دانلود اهنگ کی بهتر از تو به زبان ترکمنی آهنگ کی بهتر از تو ترکمنی دانلود آهنگ کی بهتر از تو ترکمنی دانلود اهنگ ارکستی کی بهتر از تو دانلود اهنگ ترکی عارف کی بهتر از تو دانلود اهنگ کی بهتر از تو عارف به زبان ترکی دانلود آهنگ کی بهتر از تو از بهنام بانی دانلود آهنگ کی بهتر از تو ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب