loading...

موزیک خفن

  امشب از آسمونم چه بارونی میباره زمین کوه غمش رو  رو شونه هام میذاره آرزوم بود تو بودی  وقتی بارون میباره دلم خیلی گرفته  حاله دلم خرابه هیچ کسی توی دنیا  حاله منو ندار

حسین بازدید : 101 یکشنبه 03 شهریور 1398

 

امشب از آسمونم چه بارونی میباره
زمین کوه غمش رو 
رو شونه هام میذاره
آرزوم بود تو بودی 
وقتی بارون میباره
دلم خیلی گرفته 
حاله دلم خرابه
هیچ کسی توی دنیا 
حاله منو نداره
دیگه به دردو غم هام 
دعا اثر نداره😔💔☔️

https://music-fa.com/download-song/13256/

 

امشب از آسمونم؛ چه بارونی میباره●♪♫
زمین کوهِ غمش رو، رو شونه هام میذاره…●♪♫
امشب از آسمونم؛ چه بارونی میباره●♪♫
زمین کوهِ غمش رو، رو شونه هام میذاره…●♪♫
آرزوم با تو بودی، وقتی بارون میباره●♪♫

شعر : محسن زمانیان
دلم خیلی گرفته…●♪♫
حالِ دلم خرابه●♪♫
هیچ کسی توی دنیا؛ حالِ منو نداره●♪♫
دیگه به درد و غمهام، دعا اثر نداره!●♪♫
دنیای تو منم؛ دنیای من تویی●♪♫


چه جور دلت اومد، از زندگیم بری؟●♪♫
امشب از آسمونم؛ چه بارونی میباره●♪♫
زمین کوهِ غمش رو، رو شونه هام میذاره…●♪♫
امشب از آسمونم؛ چه بارونی میباره●♪♫
زمین کوهِ غمش رو، رو شونه هام میذاره…●♪♫

ملودی و تنظیم قطعه : مجید علیپور
تو که شیرین نبودی…●♪♫
فرهادِ کوه کنم، من●♪♫
چرا عاشق نبودی؟●♪♫
چرا عاشق شدم، من؟●♪♫
خدا خدا خدایا!! چرا بارون میباره؟●♪♫
دلم هواشو کرده…●♪♫
بگو بارون نباره! ●♪♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب