loading...

موزیک خفن

X کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X شعر آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X متن آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X&

حسین بازدید : 67 یکشنبه 03 شهریور 1398
X کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X شعر آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X متن آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X دانلود آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X تکست آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X آکورد آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X دانلود آهنگ زیبای نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ mp3 نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X دانلود آهنگ جدید نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی بهمراه متن X دانلود آهنگ عاشقانه X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی با لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی همراه اول X نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی ایرانسل X دانلود ترانه نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی X دانلود آهنگ کمیاب

نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی نفس بکش بخندو دیوونگی کن عاشق شو با من قلبتو یکی کن تورو دارم کنارم هیچ غمی ندارم خوب میدونی خیلی دوست دارم...

 

نمیذارم هیچکی دورت باشه
جز من کی عشقت تو دنیا شه
نمیزارم هیچ وقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفها باشی
نفس بکش و بخندو دیوونگی کن عاشق شو با من قلب تو یکی کن
تو رو دارم کنارم هیچ غمی ندارم خوب میدونی خیلی دوست دارم
بگم نگم فرقی نداره تو چشمامم میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی
بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست

دانلود آهنگ جدید مرتضی مقدم بگم نگم با لینک مستقیم

تو حقیقت داری یا رویایی تو نجاتم دادی از تنهایی
تو همون عشقی که قلبم میخواست هرجای میری باز عطرت اینجاست
چی شد دوباره این عشق حالمو عوض کرد
بارون دوتایی رو کنارت هوس کرد
تو چیکار کردی با من تا زیر رو شم بردی غمامو از آغوشم

بگم نگم فرقی نداره تو چشمامم میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی
بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست

 

 

rozmusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی شعر آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی متن آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی دانلود آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی تکست آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی آکورد آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی دانلود آهنگ زیبای نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ mp3 نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی دانلود آهنگ جدید نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی بهمراه متن دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ دانلود آهنگ جدید نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی همراه اول نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی کد آهنگ پیشواز نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی ایرانسل دانلود ترانه نمیزارم هیچوقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفاشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب