loading...

موزیک خفن

X میلاد یاری به نام دیوار X دانلود ریمیکس میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ جدید میلاد یاری به نام دیوار با لینک مستقیم X آکورد آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X کد آهنگ پیشو

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 06 شهریور 1398
X میلاد یاری به نام دیوار X دانلود ریمیکس میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ جدید میلاد یاری به نام دیوار با لینک مستقیم X آکورد آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X کد آهنگ پیشواز میلاد یاری به نام دیوار ایرانسل X کد آهنگ پیشواز میلاد یاری به نام دیوار همراه اول X دانلود آهنگ زیبای میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ کمیاب X متن آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X دانلود ترانه میلاد یاری به نام دیوار X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ mp3 میلاد یاری به نام دیوار X تکست آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X نت آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X شعر آهنگ میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ جدید میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ ریمیکس میلاد یاری به نام دیوار X دانلود آهنگ میلاد یاری به نام دیوار بهمراه متن

 

 


Download NewSong By Milad Yari Called divar

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.32 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.27 مگابایت)

-----منبع بالموزیک-----

متن آهنگ دیوار از میلاد یاری

شنید حرفاتو دیواری که موش داشت
پس اون عشق و علاقت کوش کاش
نمیرفتی که از این زندگی لعنتی بیرون
که من خودم بیام دنبال تو سریع بشم فدات

کی باورش میشد بری کی فکرشو میکرد
هرکی یه جور آروم میشه تو با بدی کردن
میدونم از اول قرار بودش نمونی تو
حتی یه چیزایی رفیقاتم به من گفتن

هرکی یه زخمی میزنه به دلمو میره فقط واسه تو
هرچی که خواستی از این رابطه رو من جور کردمش واسه تو
بهم میگن برمو ولت کنم بشم داغی روی دل تو
اما دلم لک زده واسه دیدن تو

تکست آهنگ دیوار از میلاد یاری


حتی یک درصد فکرشم نمیکردم که بدمت از دست
رفتی تنهایی فکرشم نکردی که یکی مثل منم هست
بیزارم از هرچیزی که بین منو تو بوده
پس رسما حالا هردومون خوبه خوبه

هرکی یه زخمی میزنه به دلمو میره فقط واسه تو
هرچی که خواستی از این رابطه رو من جور کردمش واسه تو
بهم میگن برمو ولت کنم بشم داغی روی دل تو
اما دلم لک زده واسه دیدن تو







برچسب ها میلاد یاری به نام دیوار دانلود ریمیکس میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ جدید میلاد یاری به نام دیوار با لینک مستقیم آکورد آهنگ میلاد یاری به نام دیوار کد آهنگ پیشواز میلاد یاری به نام دیوار ایرانسل کد آهنگ پیشواز میلاد یاری به نام دیوار همراه اول دانلود آهنگ زیبای میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ کمیاب متن آهنگ میلاد یاری به نام دیوار دانلود ترانه میلاد یاری به نام دیوار متن آهنگ کد آهنگ پیشواز میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ mp3 میلاد یاری به نام دیوار تکست آهنگ میلاد یاری به نام دیوار نت آهنگ میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ میلاد یاری به نام دیوار شعر آهنگ میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ جدید میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ ریمیکس میلاد یاری به نام دیوار دانلود آهنگ میلاد یاری به نام دیوار بهمراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب