loading...

موزیک خفن

  دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده راهی میشم دوباره با پاهای پیاده راهی میشم به سوی خاکی آسمونی که داره حس مهربونی حس حریم بی نشونی بیامو دارم شور و نوایی میخوام بگیرم اذن نوایی ای شهدا

حسین بازدید : 71 چهارشنبه 13 شهریور 1398

 

دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده

راهی میشم دوباره با پاهای پیاده

راهی میشم به سوی خاکی آسمونی که داره حس مهربونی

حس حریم بی نشونی

بیامو دارم شور و نوایی

میخوام بگیرم اذن نوایی

ای شهدا ای شهدا

منبع ناکامان

 

اگه که قلبمو شیدا کردم

اگه که چشمامو دریا کردم

من با هزار امید اینجا هستم گمشدمو شاید پیدا کردم

دارم گله ها از فاصله ها

جا مونده منم از قافله ها

یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور مداحی شعر نوحه دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی صوتی دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی دانلود مداحی خوشکل دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود صوتی دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود تصویری دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی 96 کد آهنگ پیشواز دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود نوحه دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور متن نوحه دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی غمگین دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود سینه زنی دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی زیبا دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور متن دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور متن مداحی دل میزنم به دریا پا میذارم تو جاده سلحشور دانلود مداحی 97
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب