loading...

موزیک خفن

X دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون mp3 X کد آهنگ پیشواز ایرانسل رو زمین افتادی پر خون X دانلود رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی خوشک

حسین بازدید : 41 شنبه 16 شهریور 1398
X دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون mp3 X کد آهنگ پیشواز ایرانسل رو زمین افتادی پر خون X دانلود رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی خوشکل رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی صوتی رو زمین افتادی پر خون X متن مداحی رو زمین افتادی پر خون X دانلود صوتی رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی زیبا - رو زمین افتادی پر خون X کد آهنگ پیشواز رو زمین افتادی پر خون همراه اول X شعر نوحه رو زمین افتادی پر خون X دانلود نوحه رو زمین افتادی پر خون X دانلود مداحی X دانلود سینه زنی رو زمین افتادی پر خون X متن رو زمین افتادی پر خون X شعر مداحی رو زمین افتادی پر خون X دانلود نوحه X متن نوحه رو زمین افتادی پر خون X دانلود رو زمین افتادی پر خون مداحی X دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون صوتی
به زمین افتادی پر خون کاش من جای تو بودم
خودتو تا خیمه برسون کاش من جای تو بودم
تن پاکت شد برگ خزون کاش من جای تو بودم

یاد آور یاس کبودم
برای من بودی علی
ای کاش من جای تو بودم
تو جای من بودی علی

حال بابا رو ببین با وفا پاشو بشین
جون نکن پیش چشام پا نکش روی زمین

پر زخم این پیکر تو کاش من جای تو بودم


چه کنم با زخم پر تو کاش من جای تو بودم
چه کنم بابا با سر تو کاش من جای تو بودم

بابا برا روزای پیری
عصای من تو بودی علی
ای کاش من جای تو بودم
تو جای من بودی علی

خون تو رو پیرنم سر بذار تو دامنم
یا علی پاشو ببین شد سفید محاسنم

بی تو این دنیا شد قفسم کاش من جای تو بودم
مثل آتیشه هر نفسم کاش من جای تو بودم
چه جوری تا خیمه برسم کاش من جای تو بودم

ای که برای درد دلها
دوای من بودی علی
ای کاش من جای تو بودم
تو جای من بودی علی

بی تو من چه بی کسم خسته و بی نفسم
دردمو به کی بگم تا حرم نمی رسم

 

www.zakerin.ir

دریافت







برچسب ها دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون mp3 کد آهنگ پیشواز ایرانسل رو زمین افتادی پر خون دانلود رو زمین افتادی پر خون دانلود مداحی خوشکل رو زمین افتادی پر خون دانلود مداحی صوتی رو زمین افتادی پر خون متن مداحی رو زمین افتادی پر خون دانلود صوتی رو زمین افتادی پر خون دانلود مداحی زیبا رو زمین افتادی پر خون کد آهنگ پیشواز رو زمین افتادی پر خون همراه اول شعر نوحه رو زمین افتادی پر خون دانلود نوحه رو زمین افتادی پر خون دانلود مداحی دانلود سینه زنی رو زمین افتادی پر خون متن رو زمین افتادی پر خون شعر مداحی رو زمین افتادی پر خون دانلود نوحه متن نوحه رو زمین افتادی پر خون دانلود رو زمین افتادی پر خون مداحی دانلود مداحی رو زمین افتادی پر خون صوتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب