loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ جدید رویای من,    اهنگ رویای من شایان قاسمی,    دانلود اهنگ رویای من فرزاد فرخ,    اهنگ شاد رویای من,&n

حسین بازدید : 33 شنبه 23 شهریور 1398


,   
,    دانلود آهنگ جدید رویای من
,    اهنگ رویای من شایان قاسمی
,    دانلود اهنگ رویای من فرزاد فرخ
,    اهنگ شاد رویای من
,    دانلود اهنگ رویای من شهاب مظفری
,    دانلود آهنگ جدید دنیای من رویای من
,    دانلود اهنگ رویای من از شایان قاسمی
,    دانلود اهنگ رویای من علی منتظری
,    آهنگ شاد رویای من دنیای من

,   

 

https://nex1music.ir/post/75243/

 

من به تو فکر میکنم هر روز هفته
رو از تو خواهش میکنم از پیش من نرو
دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه
این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه
وای اون خندیدنت یهو رنجیدنت
بوی عطر پیرهنت هرروز تورو دیدنت
دیوونه تر میکنه منو وابسته تر
میکنه منو رویای من
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو با این چرب زبونی هوش از سرم میپرونی
هی منو میترسونی قلبمو میلرزونی
دل فقط با توئه حرف من با توئه رویای من
تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ جدید رویای من اهنگ رویای من شایان قاسمی دانلود اهنگ رویای من فرزاد فرخ اهنگ شاد رویای من دانلود اهنگ رویای من شهاب مظفری دانلود آهنگ جدید دنیای من رویای من دانلود اهنگ رویای من از شایان قاسمی دانلود اهنگ رویای من علی منتظری آهنگ شاد رویای من دنیای من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب