loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ جدید رویای من دنیای من,    دانلود اهنگ رویای من شهاب مظفری,    اهنگ شاد رویای من,    آهنگ شاد رویای من دنیای من,  

حسین بازدید : 39 شنبه 23 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ جدید رویای من دنیای من
,    دانلود اهنگ رویای من شهاب مظفری
,    اهنگ شاد رویای من
,    آهنگ شاد رویای من دنیای من
,    دانلود اهنگ رویای من از شایان قاسمی
,    دانلود اهنگ رویای من علی منتظری
,    اهنگ رویای من شایان قاسمی
,    رویای من زیبای من
,    دانلود آهنگ رویای من تویی دنیای من

 

تورو خواب دیدم بیا زود باش

صداتو شنیدم بیا زود باش

منو انتظارت داره میکشه

ببین میزو چیدم بیا زود باش

پر از انتظارم منو گوش کن

چراغ غرورت رو خاموش کن

ما از هم گذشتیم و داغون شدیم

فراموش کردم فراموش کن

شبه چشم به راهی و بی طاقتی

به اندازه ی ساله هر ساعتی

بیا زود باش مثل اون روزها برات گل گرفتم

گل صورتی برات گل گرفتم گل صورتی

https://twittmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شهاب-مظفری-خواب-و-رویا

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید رویای من دنیای من دانلود اهنگ رویای من شهاب مظفری اهنگ شاد رویای من آهنگ شاد رویای من دنیای من دانلود اهنگ رویای من از شایان قاسمی دانلود اهنگ رویای من علی منتظری اهنگ رویای من شایان قاسمی رویای من زیبای من دانلود آهنگ رویای من تویی دنیای من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب