loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ تو میری از پویا بیاتی,    دانلود آهنگ پویا بیاتی میری که هر لحظه,    دانلود آهنگ تنهایی نرو پویا بیاتی مستقیم, &n

حسین بازدید : 53 یکشنبه 24 شهریور 1398


,   

,    دانلود آهنگ تو میری از پویا بیاتی
,    دانلود آهنگ پویا بیاتی میری که هر لحظه
,    دانلود آهنگ تنهایی نرو پویا بیاتی مستقیم
,    اهنگ تنهایی نرو از بیاتی
,    اهنگ تو نمیشناسی شبای سوت و کور جاده رو
,    دانلوداهنگ پویابیاتی بنام تنهایی نرو
,    اهنگ پویا بیاتی جاده رو مه بزنه
,    میری که هر لحظه به یادت دلتنگیام آروم بگیره
,    دانلوداهنگ میری که هرلحظه به یادتم

,   

 

میری که هر لحظه به یادت
دلتنگیام اروم نگیره هه
بد کردی اما خوبیاتو
میمیرمو یادم نمیره
شاید برای خستگی هات کم بود شونه های خستم
شاید یه وقتی اشتباهی یه ذره قلبتو شکستم
تو میگی از اون سر دنیا هم تماشام میکنی
جاده رو مه بزنه چجوری پیدام میکنی؟
تو نمیشناسی شبای سوتوکور جاده رو
حرفامو گوش کن از این بی راه تنهایی نرو
نرو بزار پای سفرت بشم یه وقت خسته نشی
منو با خودت ببر که درد دوری نکشی
نگو دوره نگو دیره که من حول میکنم
به هوای تو اگه باشه تحمل میکنم
نرو بزار پای سفرت بشم یه وقت خسته نشی
منو با خودت ببر که درد دوری نکشی
نگو دوره نگو دیره که من حول میکنم
به هوای تو اگه باشه تحمل میکنم

دانلود آهنگ با کیفیت

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود آهنگ تو میری از پویا بیاتی دانلود آهنگ پویا بیاتی میری که هر لحظه دانلود آهنگ تنهایی نرو پویا بیاتی مستقیم اهنگ تنهایی نرو از بیاتی اهنگ تو نمیشناسی شبای سوت و کور جاده رو دانلوداهنگ پویابیاتی بنام تنهایی نرو اهنگ پویا بیاتی جاده رو مه بزنه میری که هر لحظه به یادت دلتنگیام آروم بگیره دانلوداهنگ میری که هرلحظه به یادتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب