loading...

موزیک خفن

من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونم و♪♪♫♫♪♪♯فقط معنی عشق رو تو چشم تو میخونم و ♪♪♫♫♪♪♯   ♪♪♫♫♪♪♯زندگی بی تو هرگز به عشق عشق تو زنده ام و عشق تو واسم همه چیزم و نبودن تو واسم مرگه ♪♪♫♫

حسین بازدید : 49 چهارشنبه 27 شهریور 1398

من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونم و
♪♪♫♫♪♪♯فقط معنی عشق رو تو چشم تو میخونم و ♪♪♫♫♪♪♯

 

♪♪♫♫♪♪♯زندگی بی تو هرگز به عشق عشق تو زنده ام و عشق تو واسم همه چیزم و نبودن تو واسم مرگه ♪♪♫♫♪♪♯
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونم و فقط معنی عشق رو تو چشم تو میخونم و زندگی بی تو هرگز

 

 

همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو جونمو میدم برا تو میمیرم
به عشق عشق تو زنده ام و عشق تو واسم همه چیزم و نبودن تو واسم مرگه
♪♪♫♫♪♪♯من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونم و ♪♪♫♫♪♪♯


♪♪♫♫♪♪♯فقط معنی عشق رو تو چشم تو میخونم و زندگی بی تو هرگز ♪♪♫♫♪♪♯
به عشق عشق تو زنده ام و عشق تو واسم همه چیزم و نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونم و فقط معنی عشق رو تو چشم تو میخونم

 

https://upmusics.com







برچسب ها متن و شعر آهنگ به عشق تو حمید عسکری دانلود آهنگ به عشق تو حمید عسکری با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید به عشق تو حمید عسکری لینک مستقیم دانلود ریمیکس به عشق تو حمید عسکری کد پیشواز به عشق تو حمید عسکری همراه اول دانلود آهنگ به عشق تو حمید عسکری کد پیشواز به عشق تو حمید عسکری ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب