loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو مست بخواب میروم,    دانلود آلبوم در شب گیسوان تو از همای 320,    گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم,    شعر در ش

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 27 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو مست بخواب میروم
,    دانلود آلبوم در شب گیسوان تو از همای 320
,    گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم
,    شعر در شب گیسوان تو از کیست
,    گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم همای
,    آهنگ در شب گیسوان تو،همای
,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ گیسوان پرواز همای
,    گوش نمیدهد دلم همای

,   

 

 

 

https://www.bibakmusic.com/32325/music-parvaz-homay-dar-shab-gisovan-to.html

متن آهنگ در شب گیسوان تو از پرواز همای

در شب گیسوان تو

مست به خواب می روم

مست به خواب این ره

پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا

سوی تو می کشد مرا

ای که تو سوی خویش و من

سوی سراب می روم

هر شب از آرزوی تو

har shab az arezooye to

در تب ماه روی تو

dar tabe mahe rooye to

در خم و تاب موی تو

dar khame tabe mooye to

مست و خراب می روم

masto kharab miravam

در شب گیسوان تو

مست به خواب می روم

مست به خواب این ره

پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا

سوی تو می کشد مرا

ای که تو سوی خویش و

من سوی سراب می روم

ای که نگاه می کنی

بر من و آه می کشم

ای که چو شمع از آتشی

عشق تو آب می روم

ماه من آفتاب من

باده ی من شراب من

خانه ی روی آب من

همچو حباب می روم

در شب گیسوان تو

مست به خواب می روم

مست به خواب این ره

پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا

سوی تو می کشد مرا

ای که تو سوی خویش و من

سوی سراب می روم

هر شب از آرزوی تو

har shab az arezooye to

در تب ماه روی تو

dar tabe mahe rooye to

در خم و تاب موی تو

dar khame tabe mooye to

مست و خراب می روم

masto kharab miravam

ترانه آهنگ در شب گیسوان تو از پرواز همای

ماه من آفتاب من

باده ی من شراب من

خانه ی روی آب من

همچو حباب می روم

در شب گیسوان تو

مست به خواب می روم

مست به خواب این ره

پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا

سوی تو می کشد مرا

ای که تو سوی خویش و من

سوی سراب می روم

هر شب از آرزوی تو

har shab az arezooye to

در تب ماه روی تو

dar tabe mahe rooye to

در خم و تاب موی تو

dar khame tabe mooye to

مست و خراب می روم

masto kharab miravam







برچسب ها دانلود آهنگ در شب گیسوان تو مست بخواب میروم دانلود آلبوم در شب گیسوان تو از همای 320 گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم شعر در شب گیسوان تو از کیست گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم همای آهنگ در شب گیسوان تو،همای دانلود آهنگ در شب گیسوان تو با کیفیت 320 دانلود آهنگ گیسوان پرواز همای گوش نمیدهد دلم همای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب