loading...

موزیک خفن

  سر قرار چشم انتظار، منو می کاری همیشهیه بار بگو دوسِت دارم، دنیا که آخر نمی شهچه اشتباهی کردم که دل به توسپردماین دل ناکامم را به کام تو سپردمبیا بیا که مُردم از چشم انتظاریچشام می باره مثل با

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 28 شهریور 1398

 

سر قرار چشم انتظار، منو می کاری همیشه
یه بار بگو دوسِت دارم، دنیا که آخر نمی شه
چه اشتباهی کردم که دل به توسپردم
این دل ناکامم را به کام تو سپردم
بیا بیا که مُردم از چشم انتظاری
چشام می باره مثل بارون بهاری
گفتی به من سر می زنی، حلقه بر در می زنی، حرفاتو باور ندارم
بیا به من شادی بده, حس آزادی بده, خواسته ای دیگر ندارم

 

چشم انتظاری هم یه حدی داره
اینقدر به من وعده نده دوباره
نمی دونم چرا دل دیوونه
پشت سرهم داره بد می یاره
یادم نمی ره که روزگاری، برات می مُردم، برات می مُردم
بین من و تو نبود جدایی، رو حرفو قولت قسم می خوردم, قسم می خوردم

https://artmusics.net







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب