loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ بشینم روبرو قربان رویت,    دانلود اهنگ مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم,    دانلود اهنگ جواد نکایی ته بلارم, &

حسین بازدید : 65 جمعه 29 شهریور 1398


,   
,    دانلود اهنگ بشینم روبرو قربان رویت
,    دانلود اهنگ مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم
,    دانلود اهنگ جواد نکایی ته بلارم
,    دانلود اهنگ سر سنگ بشینم زار بنالم
,    دانلود اهنگ جواد نکایی بابا لیلی
,    اهنگ جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم
,    دانلود اهنگ مازنی تی بلارم
,    اهنگ سر سنگ بشینم من زار بنالم تی بلالم
,    دانلود اهنگ تی بلارم مجید حسینی

 

myeasymusic.ir

سر سنگ بنشیم یک زار بنالم تی بلارم بورم پیش خدا یک دم بنالم تی بلارم

می دل وا بورده وا بورده تی بلارم می دل وای لله وا بورده تی بلارم

سر سنگ بنشیم یک زار بنالم تی بلارم بورم پیش خدا یک دم بنالم تی بلارم

می دل وا بورده وا بورده تی بلارم می دل وای لله وا بورده تی بلارم

آهنگ تی بلارم با صدای جواد نکایی

بابا لیلی لیلی بازار شومبه جان لیلی دیدن یار شومبه

بابا لیلی لیلی بازار شومبه جان لیلی دیدن یار شومبه

 







برچسب ها دانلود اهنگ بشینم روبرو قربان رویت دانلود اهنگ مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم دانلود اهنگ جواد نکایی ته بلارم دانلود اهنگ سر سنگ بشینم زار بنالم دانلود اهنگ جواد نکایی بابا لیلی اهنگ جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم دانلود اهنگ مازنی تی بلارم اهنگ سر سنگ بشینم من زار بنالم تی بلالم دانلود اهنگ تی بلارم مجید حسینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب