loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ همین که حواست به من هست خوبه,    دانلود اهنگ همین که حواست بمن هست خوبه,    دانلود اهنگ حواست به من بود و هست اما,    دانلو

حسین بازدید : 269 دوشنبه 01 مهر 1398



,    دانلود آهنگ همین که حواست به من هست خوبه
,    دانلود اهنگ همین که حواست بمن هست خوبه
,    دانلود اهنگ حواست به من بود و هست اما
,    دانلود آهنگ به نام خدا بهنام صفوی
,    اهنگ حواست به من اما
,    حواست به من بوده و هست اما یه وقتا
,    حواست بهم هست
,    خدایا همین که حواست بمن هست خوبه
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی خدایا قلب من پیش تو گیره

,   

 

حواست به من بوده و هست اما یه وقتا حواسم ازت پرت میشه

با اینکه تو خورشیدو دادی به دنیا یه وقتایی سردم ولی نه همیشه

مثه کوه پشته منی هر دقیقه بجز تو کسی تکیه گاهم نبوده

تو بالاتر از قله هایه زمینی به تو فکر کردن شبیه صعوده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

شعر آهنگ جدید بهنام صفوی خدا

روزایی که از زندگی سیر میشم میشینم یه گوشه به یادت میفتم

تو میدونی که چی گذشته به حالم من از حسو حالم به هیشکی نگفتم

کی میدونه که من چقد گریه کردم فقط چشم تو اشک چشمامو دیده

نمیدونی اسم تورو که میارم چه حاله عجیبی به من دست میده

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

https://www.jenabmusic.com

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ همین که حواست به من هست خوبه دانلود اهنگ همین که حواست بمن هست خوبه دانلود اهنگ حواست به من بود و هست اما دانلود آهنگ به نام خدا بهنام صفوی اهنگ حواست به من اما حواست به من بوده و هست اما یه وقتا حواست بهم هست خدایا همین که حواست بمن هست خوبه دانلود آهنگ بهنام صفوی خدایا قلب من پیش تو گیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب