loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ عشق تو رو جار میزنم,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت مهدی احمدوند,    من

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 04 مهر 1398


,    دانلود اهنگ عشق تو رو جار میزنم
,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا
,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت مهدی احمدوند
,    من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا مهدی احمدوند
,    من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات
,    دانلود ریمیکس عشق من مهدی احمدوند
,    عشق من مهدی احمدوند کامل
,    دانلود آهنگ من به تو فکر میکنم هر دقیقه دو سه بار
,    نرو از پیشم بری دیوونه میشم اگه بری من عاشق کی شم

,   

http://tabamusic.com/%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D9%86/

من تو رو دوست دارمت قده چشمام به خدا
آره خوب عشق منی بحث چشمات که جدا
عشق تو جار میزنم له له دیدار میزنم
عکس تو توی اتاق روی دیوار میزنم
من تو رو دوست دارمت واسه دیوونگیات
تو بری طول میکشه تا یه دیوونه بیاد

من به تو فکر میکنم هر دقیقه دو سه بار
زخمی عشق دلم دوری از تو به کنار
ابدا به تو حق نمیدم که بخوای بری تنها بزاری من و
اصلا بد به دلت راه نده تا من عاشقت هستم و داری من و
به سرم زده ور دارمت ببرم تو رو جایی که هیچ کسی نیست
بیا برگه عشق و بگیرش ازم امضا کن اسمتم بنویس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشق من

دیوونم کرده تب توی چشمات دلم و آوردم که بریزمش پات
دیوونم کردی شدی همه دنیام واقعیه امشب یا که توی رویام
نرو از پیشم بری دیوونه میشم اگه بری خب من عاشق کی شم
نرو دیوونه کی قدر تو میدونه مثل من کی عاشقت می مونه

ابدا به تو حق نمیدم که بخوای بری تنها بزاری من و
اصلا بد به دلت راه نده تا من عاشقت هستم و داری من و
به سرم زده ور دارمت ببرم تو رو جایی که هیچ کسی نیست
بیا برگه عشق و بگیرش ازم امضا کن اسمتم بنویس

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ عشق تو رو جار میزنم دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت مهدی احمدوند من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا مهدی احمدوند من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات دانلود ریمیکس عشق من مهدی احمدوند عشق من مهدی احمدوند کامل دانلود آهنگ من به تو فکر میکنم هر دقیقه دو سه بار نرو از پیشم بری دیوونه میشم اگه بری من عاشق کی شم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب