loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ هیشکی توی قلبم جا نمیشه,    دانلود آهنگ به این همه عشق کی اسکار میدن,    دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه بازی,    اهنگ دیوونه

حسین بازدید : 41 جمعه 05 مهر 1398



,    دانلود آهنگ هیشکی توی قلبم جا نمیشه
,    دانلود آهنگ به این همه عشق کی اسکار میدن
,    دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه بازی
,    اهنگ دیوونه من ماکان بند
,    اهنگ دیوونه ماکان بند
,    دانلود آهنگ دیوونه ماکان بند
,    دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه من
,    اهنگ ماکان بند دیوونه بازی
,    اهنگ ماکان بند دیوونه بارون

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87/

سمت تو میره همش فکرم دارم دیوونه میشم
با تو خوشحالمو روز به روز عاشق تر میشم عاشقت میشم
توی ابراست این عشق من و تو مث یه دریاست
تمومی نداره انگاری رویاست دل بده به این همه عشق و احساس به این احساس
این دیوونه رو هی دستاشو بگیر تو بگیر فقط

♪♪♫♫♪♪♯ ماکان باند ♪♪♫♫♪♪♯
حتی فکرتم عاشق میکنه منو بی هوا توی این شبا
دل بده به قلبم آروم عشق خودمی توی تنمی
این دیوونه رو دستاشو بگیر تو بگیر فقط
هیشکی توی قلبم جا نمیشه حز تو تا همیشه
این منه تنها جز تو با هیج کسی ما نمیشه
توی ابراست این عشق من و تو مث یه دریاست

♪♪♫♫♪♪♯ دیوونه ♪♪♫♫♪♪♯
تمومی نداره انگاری رویاست دل بده به این همه عشق و احساس به این احساس
این دیوونه رو هی دستاشو بگیر تو بگیر فقط
حتی فکرتم عاشق میکنه منو بی هوا توی این شبا
دل بده به قلبم آروم عشق خودمی توی تنمی
این دیوونه رو دستاشو بگیر تو بگیر فقط

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ هیشکی توی قلبم جا نمیشه دانلود آهنگ به این همه عشق کی اسکار میدن دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه بازی اهنگ دیوونه من ماکان بند اهنگ دیوونه ماکان بند دانلود آهنگ دیوونه ماکان بند دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه من اهنگ ماکان بند دیوونه بازی اهنگ ماکان بند دیوونه بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب