loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ سر راهم دوتا شد,    دانلود اهنگ رضا نیک فرجام سر راهم دوتا شد,    دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای بر من رضا نیک فرجام,

حسین بازدید : 37 شنبه 06 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ سر راهم دوتا شد
,    دانلود اهنگ رضا نیک فرجام سر راهم دوتا شد
,    دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای بر من رضا نیک فرجام
,    اهنگ دشتی سر راهم دوتا شد وای بر من
,    دانلود اهنگ سر راهم دو تا شد وای بر من رضا نیک فرجام
,    دانلود آهنگ آی رفیق از من جدا شد
,    دانلود اهنگ رضا نیک فرجام رفیق از من جدا شد
,    دانلود اهنگ رفیق از من جدا شد رفت به غربت رضا نیک فرجام
,    دشتی رفیق از من جدا شد وای بر من

http://musicha.net/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87/

 

دل تنگی که ما دارُم که داره خدا دنیا همینه
سر سنگی که ما دارُم که داره خدا دنیا همینه
سخن ها بشنوو از دوست و دشمن خدا دنیا همینه
از این صبری که ما دارُم که داره خدا دنیا همینه
سر راهم دوتا شد وای بر من
رفیق از من جدا شد وای بر من
رفیق از من جدا شد رفت به غربت
به غربت آشنا شد وای بر من / به غربت آشنا شد وای بر من …

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ سر راهم دوتا شد دانلود اهنگ رضا نیک فرجام سر راهم دوتا شد دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای بر من رضا نیک فرجام اهنگ دشتی سر راهم دوتا شد وای بر من دانلود اهنگ سر راهم دو تا شد وای بر من رضا نیک فرجام دانلود آهنگ آی رفیق از من جدا شد دانلود اهنگ رضا نیک فرجام رفیق از من جدا شد دانلود اهنگ رفیق از من جدا شد رفت به غربت رضا نیک فرجام دشتی رفیق از من جدا شد وای بر من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب