loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو,    دانلود اهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو چال روی گونت دوست دارم,    دانلو

حسین بازدید : 469 شنبه 06 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو
,    دانلود اهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو چال روی گونت دوست دارم
,    دانلود اهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو از ارون افشار
,    دانلود اهنگ کامل زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو
,    دانلود آهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو چال روی گونتو دوس دارمو
,    دانلود اهنگ چال روی گونتو دوست دارم و تو شدی عزیز جونم
,    دانلود اهنگ کامل چال گونه از ارون افشار
,    دانلود آهنگ شاد چال گونه
,    زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو ارون افشار

 

https://naslemusic.com/%D8%A2%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%84-%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87.html

 

زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو
چال گونتو دوست دارمو
تو شدی عزیز جونم
تو بگو چه فرقی داری با همه آدما
عاشق چیه تو شدم بی هوا
که بدونت نمیتونم
نگو تلقینه کارات نگو شک داری بهم
چقده سخته برام نداری کاری بهم
نه خبر دارم ازت نه میشه زنگ بزنم
شده کارم این شبا به عکسات زل بزنم

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو دانلود اهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو چال روی گونت دوست دارم دانلود اهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو از ارون افشار دانلود اهنگ کامل زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو دانلود آهنگ زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو چال روی گونتو دوس دارمو دانلود اهنگ چال روی گونتو دوست دارم و تو شدی عزیز جونم دانلود اهنگ کامل چال گونه از ارون افشار دانلود آهنگ شاد چال گونه زیباترین خنده هاتو نگهدار واسه منو ارون افشار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب