loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ بدون تو میمیرم منو تنها نذار,    دانلود اهنگ خواهش من لبخند توئه,    خستم نکن تنهام نذار من از غریبی سیرم,  

حسین بازدید : 283 یکشنبه 07 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ بدون تو میمیرم منو تنها نذار
,    دانلود اهنگ خواهش من لبخند توئه
,    خستم نکن تنهام نذار من از غریبی سیرم
,    دانلود آهنگ تنهام نذار سینا شعبانخانی
,    دانلود آهنگ دروغ حامد ملک لو
,    اهنگ تنهام نذار سینا شعبانخانی
,    دانلود اهنگ تنهام نذار عشقم بدون تو میمیرم
,    دانلود آهنگ بارون سینا شعبانخانی
,    دانلود آهنگ تنهام نذار عماد

,   

متن آهنگ جدید حامد پناهی به نام منو تنها نزار

بی تو هیچم / بدون تو نمیتونم

عشقم منو تنها نزار / بی تو من میمیرم / با تو جون میگیرم

عشقم نگو بی تو خوشم / اگه با تو باشم / جون میگیرم

تکست آهنگ جدید حامد پناهی به نام منو تنها نزار

با این آرزو میمیرم / که ازت نفس بگیرم

بی تو تنهام / چاره مرگه / تو نفس بده نمیرم

اگه تنها جام بزاری / بگی که دوسم نداری / دوسم نداری

توی باغ سرنوشتم / گل حسرتو بکاری / تنهام نزار عشق من

عشقم نگو بی تو خوشم / اگه با تو باشم / جون میگیرم

با این آرزو میمیرم / که ازت نفس بگیرم

بی تو تنهام / چاره مرگه / تو نفس بده نمیرم

با این آرزو میمیرم / که ازت نفس بگیرم

بی تو تنهام / چاره مرگه / تو نفس بده نمیرم

jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ بدون تو میمیرم منو تنها نذار دانلود اهنگ خواهش من لبخند توئه خستم نکن تنهام نذار من از غریبی سیرم دانلود آهنگ تنهام نذار سینا شعبانخانی دانلود آهنگ دروغ حامد ملک لو اهنگ تنهام نذار سینا شعبانخانی دانلود اهنگ تنهام نذار عشقم بدون تو میمیرم دانلود آهنگ بارون سینا شعبانخانی دانلود آهنگ تنهام نذار عماد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب