loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ ولش کن میلاد راستاد,    دانلود اهنگ میلاد راستاد به نام ولش کن,    اهنگ ولش کن میلاد راستاد,    دانلود اهنگ میلاد راستاد سل

حسین بازدید : 25 دوشنبه 08 مهر 1398


,    دانلود آهنگ ولش کن میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد به نام ولش کن
,    اهنگ ولش کن میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد سلام
,    اهنگ میلاد راستاد بنام ولش کن
,    اهنگ جدید میلاد راستاد ولش کن
,    میلاد راستاد 24شمع
,    دانلود اهنگ قفس از میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ جدید میلاد راستاد ولش کن

,   

 

 

مروری بر شعر و آهنگ خالکوبی با صدای میلاد راستاد:

فدا سرت عزیزم، فدا سرت اگه چشمام تار میبینه

میلاد تو نبودنت خواب طناب دار میبینه

اگه سرفه کردم، ریخت قطره خون رو فرش خونه

تیز رو کشیدمو، سرمو پشت گردنم غرق خونه

اگه مست کردم و کل محله رو فحش کشیدم

درد نبود تو رو، با قرصهای دویست سر کشیدم

اگه پلکام میزد و تنم شده باعث آبرو ریزی

لباسام میچسبه به زخم، از شدت خونریزی

واسش کم نمیزاری، میکنی عشق بازی

رفتی و خواستی که گریه نصیب من شه

جونیمو گرفتی و گفتی به من چه

که بعد من چی میکشی روزا شباتو

کی باعث جداییه بین و تو

نیستی و حالم، یه جور دیگس

تمام این شهر واسم غریبس

رفتی و کردی منو آواره و حیرون

تو وقتی که نیستی این خونه واسم خرابه

http://www.musicsingle.ir/

 

,    دانلود آهنگ ولش کن میلاد راستاد







برچسب ها دانلود آهنگ ولش کن میلاد راستاد دانلود اهنگ میلاد راستاد به نام ولش کن اهنگ ولش کن میلاد راستاد دانلود اهنگ میلاد راستاد سلام اهنگ میلاد راستاد بنام ولش کن اهنگ جدید میلاد راستاد ولش کن میلاد راستاد 24شمع دانلود اهنگ قفس از میلاد راستاد دانلود اهنگ جدید میلاد راستاد ولش کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب