loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ اندازه خود را بدان علیرضا قربانی,    دانلود آهنگ ای دل شکایت ها مکن شهرام ناظری,    دانلود متن آهنگ ای دل علیرضا قربانی,   

حسین بازدید : 45 سه شنبه 09 مهر 1398


,    دانلود آهنگ اندازه خود را بدان علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ ای دل شکایت ها مکن شهرام ناظری
,    دانلود متن آهنگ ای دل علیرضا قربانی
,    دانلود اهنگ پل علیرضا قربانی
,    ای دل مرو در خون من شهرام ناظری
,    دانلود ای دل شکایتها مکن شهرام ناظری
,    نباشم در جهان تا تو نباشی یار من
,    دانلود آهنگ علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ راز دل علیرضا قربانی

 

myfaza2music.net

متن موزیک ای دل علیرضا قربانی

ای دل شکایت‌ها مکن تا نشنود دلدار من ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنهار من ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من نشنیده‌ای شب تا سحر آن ناله‌های زار من اندازه خود را بدان نامی مبر زین گلستان این بس نباشد خود تو را کگه شوی از خار من یادت نمی‌آید که او می کرد روزی گفت گو می گفت بس دیگر مکن اندیشه گلزار من چون مهر دیدم رای او افتادم اندر پای او گفتم نباشم در جهان گر تو نباشی یار من







برچسب ها دانلود آهنگ اندازه خود را بدان علیرضا قربانی دانلود آهنگ ای دل شکایت ها مکن شهرام ناظری دانلود متن آهنگ ای دل علیرضا قربانی دانلود اهنگ پل علیرضا قربانی ای دل مرو در خون من شهرام ناظری دانلود ای دل شکایتها مکن شهرام ناظری نباشم در جهان تا تو نباشی یار من دانلود آهنگ علیرضا قربانی دانلود آهنگ راز دل علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب