loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ رفتی و من اسیر گریه زاری,    رفتی و منم اسیر گریه زاری ریمیکس,    رفتی و منم اسیر گریه زاری از یوسف مارالان, &nbs

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 10 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ رفتی و من اسیر گریه زاری
,    رفتی و منم اسیر گریه زاری ریمیکس
,    رفتی و منم اسیر گریه زاری از یوسف مارالان
,    اهنگ جدید رفتی و منم اسیر گریه زاری
,    رفتی و منم اسیره گریه زاری
,    دانلود اهنگ حسین موفق رفتی و منم اسیر گریه زاری
,    دانلوداهنگ رفتی و منم اسیر گریه زاری حسین موفق
,    دانلود اهنگ رفتی و منم اسیر گریه زاری
,    رفتی و منم اسیر گریه زاری جدید

,   

رفتی و منم اسیر گریه زاری

توکه از حال دلم خبر نداری

نمیدونی بس که دوست دارم از جون

عکستو اگه بدی به یادگاری

عکستو قاب میگیرم

قاب از زر ناب میگیرم

میزارم روی چشام

از دیده خوناب میگیرم

گفته بودی بین ما حرفی نمونده

چه کسی این حرفارو گوش تو خونده

اخه کی بازم زیر پات نشسته

چه کسی بازم پرو بالتو بسته

 

https://persianfa.com/

دانلود آهنگ عکستو قاب میگیرم از احمد آزاد : دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ رفتی و من اسیر گریه زاری رفتی و منم اسیر گریه زاری ریمیکس رفتی و منم اسیر گریه زاری از یوسف مارالان اهنگ جدید رفتی و منم اسیر گریه زاری رفتی و منم اسیره گریه زاری دانلود اهنگ حسین موفق رفتی و منم اسیر گریه زاری دانلوداهنگ رفتی و منم اسیر گریه زاری حسین موفق دانلود اهنگ رفتی و منم اسیر گریه زاری رفتی و منم اسیر گریه زاری جدید دانلود اهنگ رفتی منم اسیر گریه زاری دانلود ریمیکس آهنگ عکستو قاب میگیرم ریمیکس اهنگ عکستو قاب میگیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب