loading...

موزیک خفن

    برو ای غم برو ای غم که مهمون دارم امشب عزیزی بهتر از جون دارم امشب برو برو برو میاد امشب میدونم گوش به زنگش میمونم وقتی از در تو میاد گل به زلفاش میشونم  دردمو درمونه اون عزیز جو

حسین بازدید : 39 پنجشنبه 11 مهر 1398

 

 

برو ای غم برو ای غم
که مهمون دارم امشب
عزیزی بهتر از جون دارم امشب
برو برو برو
میاد امشب میدونم گوش به زنگش میمونم
وقتی از در تو میاد گل به زلفاش میشونم

 

دردمو درمونه اون عزیز جونه

 

http://mynextaraneh.in

 

وصف اون ناز دونه به زبون آسونه
چشم سیاشو بگردم
ناز و اداشو بنازم
قد و بالاشو بگردم بگردم
دل من میدونه پیش من میمونه
قصه ی عاشقی تو گوشم میخونه

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ گوش به زنگش میمونم دانلود اهنگ اغاسی قدوبالاشو بگردم دانلود اهنگ آغاسی میاد امشب دانلود آهنگ آغاسی قدوبالاشو بگردم دانلود اهنگ اغاسی به نام میاد امشب میدونم دانلود اهنگ قد و بالاشو بگردم بگردم دانلود آهنگ قد و بالاشو بگردم آغاسی دانلود آهنگ میاد امشب میدونم از امید جهان دانلود میاد امشب میدونم آغاسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب