loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ ازت دلگیرم نگفتی میرم,    دانلود آهنگ دلم غمگینه غمم سنگینه,    دانلود اهنگ لری دلوم غمگینه غمت سنگینه,  &nb

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 17 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ ازت دلگیرم نگفتی میرم
,    دانلود آهنگ دلم غمگینه غمم سنگینه
,    دانلود اهنگ لری دلوم غمگینه غمت سنگینه
,    دانلود اهنگ دلم غمگینه غمت سنگینه
,    دلم غمگینه غمم سنگینه چه کردی با این دل بی کینه
,    کلیپ پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی
,    دانلوداهنگ پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی
,    دانلود اهنگ دلوم غمگینه غموم سنگینه
,    دانلود اهنگ عجب پاییزی پویا بیاتی

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2%DB%8C/

 

دلم غمگینه غمم سنگینه چه کردی با این دل بی کینه
تو که گفتی قصمون شیرینه ♪♪♫♫♪♪♯
یه روزی آسون ولم کردی ولم کردی خونین دلم کردی
حالا شب ها تا سحر بیدارم با کابوس آخرین دیدارم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : پویا بیاتی ♪♪♫♫♪♪♯
پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی
چی غیر از عشق دیدی از مو که با دلم میجنگی
ازت دلگیرم نگفتی میرم نگفتی چیزی
زدی آتیشم نموندی پیشم عجب پاییزی♪♪♫♫♪♪♯
دلم غمگینه غمت سنگینه چه کردی با این دل بی کینه
تو که گفتی قصمون شیرینه
یه روزی آسون ولم کردی ولم کردی خونین دلم کردی
حالا شب ها تا سحر بیدارم با کابوس آخرین دیدارم

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : مجتبی لطفی ♪♪♫♫♪♪♯
پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی
چی غیر از عشق دیدی از مو که با دلم میجنگی
ازت دلگیرم نگفتی میرم نگفتی چیزی♪♪♫♫♪♪♯
زدی آتیشم نموندی پیشم عجب پاییزی

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ ازت دلگیرم نگفتی میرم دانلود آهنگ دلم غمگینه غمم سنگینه دانلود اهنگ لری دلوم غمگینه غمت سنگینه دانلود اهنگ دلم غمگینه غمت سنگینه دلم غمگینه غمم سنگینه چه کردی با این دل بی کینه کلیپ پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی دانلوداهنگ پریشونم خیس بارونم مردم از دلتنگی دانلود اهنگ دلوم غمگینه غموم سنگینه دانلود اهنگ عجب پاییزی پویا بیاتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب