loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ بمون یگانه با لینک مستقیم,    دانلود اهنگ بمون از محسن يگانه 320,    دانلود آهنگ بمون محسن یگانه با گیتار,    دانلود اهنگ م

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 18 مهر 1398


,    دانلود اهنگ بمون یگانه با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ بمون از محسن يگانه 320
,    دانلود آهنگ بمون محسن یگانه با گیتار
,    دانلود اهنگ مرتضی پاشایی بمون دل من فقط به بودنت خوشه
,    دانلود آهنگ بمون محسن يگانه
,    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بمون دل من فقط
,    دانلود آهنگ بمون دل من به بودنت خوشه مرتضی پاشایی
,    دانلود اهنگ بمون از کیمیا
,    دانلود اهنگ ترکی بمون محسن یگانه

http://www.myfaza2music.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9/

کاش که تو رو
سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم
بعد رفتنت بمیره
اگه خاطراه هام
یادم می یارن تورو
لااقل
از تو خاطره هام نرو
کی مثل واسه تو
قلبِ شکستش می زنه
آخه کی
واسه تو مثل منه
بمون
دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم
بمون
دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم
کاش که تو رو
سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم
بعد رفتنت بمیره
اگه خاطراه هام
یادم می یارن تورو
لااقل
از تو خاطره هام نرو
کی مثل واسه تو
قلبِ شکستش می زنه
آخه کی
واسه تو مثل منه
بمون
دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم بمون
دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم







برچسب ها دانلود اهنگ بمون یگانه با لینک مستقیم دانلود اهنگ بمون از محسن يگانه 320 دانلود آهنگ بمون محسن یگانه با گیتار دانلود اهنگ مرتضی پاشایی بمون دل من فقط به بودنت خوشه دانلود آهنگ بمون محسن يگانه دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بمون دل من فقط دانلود آهنگ بمون دل من به بودنت خوشه مرتضی پاشایی دانلود اهنگ بمون از کیمیا دانلود اهنگ ترکی بمون محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب