loading...

موزیک خفن

به من بخند عزیزم تا بشی شاد!! ●♪♫ به من بخند عزیزم تا غم هات بره باد ●♪♫ به من بخند عزیزم تا دیروز بره ز یاد. ●♪♫ به من بخند عزیزم تا بشم ی تصویر تو چشمات. ●♪♫ به من بخند عزیزم کنارم بمان.. ●

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 18 مهر 1398

به من بخند عزیزم تا بشی شاد!! ●♪♫

به من بخند عزیزم تا غم هات بره باد ●♪♫

به من بخند عزیزم تا دیروز بره ز یاد. ●♪♫

به من بخند عزیزم تا بشم ی تصویر تو چشمات. ●♪♫

به من بخند عزیزم کنارم بمان.. ●♪♫

بزار بهم بخندی به سر تا پا… ●♪♫

ماگه نمیشه باشم یه همدم برات… ●♪♫

بهم بخند تا بشم یه شوخی سر رات! ●♪♫

●♪♫●♪♫●♪♫

به من بخند عزیزم تا بشی شاد!! ●♪♫

به من بخند عزیزم تا غم هات بره باد ●♪♫

به من بخند عزیزم تا دیروز بره ز یاد. ●♪♫

به من بخند عزیزم تا بشم ی تصویر تو چشمات. ●♪♫

به من بخند عزیزم کنارم بمان.. ●♪♫

بزار بهم بخندی به سر تا پا… ●♪♫

ماگه نمیشه باشم یه همدم برات… ●♪♫

بهم بخند تا بشم یه شوخی سر رات! ●♪♫

●♪♫●♪♫●♪♫

upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ بهزاد عمرانی به من بخند عزیزم متن آهنگ به من بخند عزیزم متن آهنگ به من بخند عزیزم بمرانی آهنگ به من بخند عزیزم در خندوانه آهنگ بخند عزیزم دانلود آهنگ بمرانی موزیک ویدیو به من بخند عزیزم دانلود آهنگ بخند عزیزم فردا تو راهه دانلود آهنگ گیسو بمرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب