loading...

موزیک خفن

,    ,    ,    دانلود آهنگ همه میرن بهنام صفوی,    دانلود آهنگ به نام خدا بهنام صفوی,    متن اهنگ خدا بهنام صفوی,  

حسین بازدید : 23 سه شنبه 23 مهر 1398


,   
,   
,    دانلود آهنگ همه میرن بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ به نام خدا بهنام صفوی
,    متن اهنگ خدا بهنام صفوی
,    دانلود اهنگ همین که حواست بمن هست خوبه
,    همینکه حواست بمن هست خوبه
,    حواست به من بوده و هست اما یه وقتا
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی خدایا قلب من پیش تو گیره
,    اهنگ حواست به من اما
,    متن اهنگ بهنام صفوی بجز تو

https://nex1music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D8%A7/

متن ترانه بهنام صفوی به نام خدا

حواست به من بوده و هست
اما یه وقتا حواسم ازت پرت میشه
با اینکه تو خورشیدو دادی به دنیا
یه وقتایی سردم ولی نه همیشه
مثه کوه پشته منی هر دقیقه بجز تو کسی تکیه گاهم نبوده
تو بالاتر از قله هایه زمینی به تو فکر کردن شبیه صعوده
همین که حواست به من هست خوبه
همین خوبه که تو منو دوست داری
همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری
همین که حواست به من هست خوبه
همین خوبه که تو منو دوست داری
همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری
روزایی که از زندگی سیر میشم میشینم یه گوشه به یادت میفتم
تو میدونی که چی گذشته به حالم من از حسو حالم به هیشکی نگفتم
کی میدونه که من چقد گریه کردم فقط چشم تو اشک چشمامو دیده
نمیدونی اسم تورو که میارم چه حاله عجیبی به من دست میده
همین که حواست به من هست خوبه
همین خوبه که تو منو دوست داری
همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری
همین که حواست به من هست خوبه
همین خوبه که تو منو دوست داری
همه میرن از زندگیه من اما محاله تو یک روز تنهام بذاری

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ همه میرن بهنام صفوی دانلود آهنگ به نام خدا بهنام صفوی متن اهنگ خدا بهنام صفوی دانلود اهنگ همین که حواست بمن هست خوبه همینکه حواست بمن هست خوبه حواست به من بوده و هست اما یه وقتا دانلود آهنگ بهنام صفوی خدایا قلب من پیش تو گیره اهنگ حواست به من اما متن اهنگ بهنام صفوی بجز تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب