loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من حلالت کردم,    اهنگ عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم از محسن لرستانی,    دانلود آهنگ عذاب وجدان نگیر من

حسین بازدید : 0 سه شنبه 23 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من حلالت کردم
,    اهنگ عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم از محسن لرستانی
,    دانلود آهنگ عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم محسن لرستانی
,    اهنگ برو دستاشو بگیر من حلالت کردم محسن لرستانی
,    اهنگ عذاب وجدان بهزاد پکس
,    علی عبدالمالکی بی معرفت

http://myfarsmelodys.ir/5667/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D9%86/

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی عذاب وجدان

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم
برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم
تو خیانت کردی من حلالت کردم
بهش عادت کردی من حلالت کردم
من حلالت کردم ..من حلالت کردم
دستات تو دست اونه
خدا میدونه دارم میشم دیوونه
از دست این زمونه دلم خونه
قلبم شکسته خدااااا
چرا عشقم شد از من جدا
دارم میمیرم من بیصدا
***فارس ملودی***
عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم
برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم
تو خیانت کردی من حلالت کردم
بهش عادت کردی من حلالت کردم
من حلالت کردم ..من حلالت کردم
***فارس ملودی***
دستات تو دست اونه
خدا میدونه دارم میشم دیوونه
از دست این زمونه دلم خونه
قلبم شکسته خدااااا
چرا عشقم شد از من جدا
دارم میمیرم من بیصدا
عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم
برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم
تو خیانت کردی من حلالت کردم
بهش عادت کردی من حلالت کردم
من حلالت کردم ..من حلالت کردم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من حلالت کردم اهنگ عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم از محسن لرستانی دانلود آهنگ عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم محسن لرستانی اهنگ برو دستاشو بگیر من حلالت کردم محسن لرستانی اهنگ عذاب وجدان بهزاد پکس علی عبدالمالکی بی معرفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب