loading...

موزیک خفن

منو ول کردی ♫ رفتی از ♫ وقتی که ..♫♬ تو رفتی ♫ دیگه آروم ♫ نمیشه دلم..♫♬ یه سری حرفا تو ♫ این سینمه که ♫ نمیشه بگم..♫♬ هر کاری میکنم ♫ با این دلم ♫ نمیشه برم..♫♬ همه خاطراتم از ذهنم ♫ میرن من از

حسین بازدید : 31 شنبه 27 مهر 1398

منو ول کردی ♫ رفتی از ♫ وقتی که ..♫♬

تو رفتی ♫ دیگه آروم ♫ نمیشه دلم..♫♬

یه سری حرفا تو ♫ این سینمه که ♫ نمیشه بگم..♫♬

هر کاری میکنم ♫ با این دلم ♫ نمیشه برم..♫♬

همه خاطراتم از ذهنم ♫ میرن من از اینکه ♫ زنده ام سیرم..♫♬

تو که میگفتی ♫ تازه نشستی اینجا چرا ♫ دل کنی پس..♫♬

..♫♬

 

من که با فکرت درگیرم ♫ هر شب با قاب ♫ عکست ور میرم..♫♬

باشه تموم ♫ تو رفتی ♫ منم میرم..♫♬

استرس بهم ♫ وارد می کرد ♫ خدا رو همیشه..♫♬

شاهد می کرد ♫ که بعد من بعد تو ♫ دلخوشی وجود نداره..♫♬

بزاره استوری ♫ بزاره که مثلا ♫ الکی بی قراره..♫♬

استرس بهم وارد ♫ می کرد خدا ♫ رو همیشه شاهد..♫♬

..♫♬

می کرد که بعد من ♫ بعد تو دلخوشی ♫ وجود نداره..♫♬

بزارید استوری بزاره ♫ که مثلا الکی ♫ بی قراره..♫♬

منو ول کردی ♫ رفتی از ♫ وقتی که..♫♬

تو رفتی ♫ دیگه آروم ♫ نمیشه دلم..♫♬

یه سری حرفا ♫ تو این سینمه ♫ که نمیشه بگم..♫♬

هر کاری میکنم ♫ با این دلم ♫ نمیشه برم..♫♬

..♫♬

همه خاطراتم از ♫ ذهنم میرن من از اینکه ♫ زنده ام سیرم..♫♬

تو که میگفتی تازه ♫ نشستی اینجا چرا ♫ دل کنی پس..♫♬

من که با فکرت درگیرم ♫ هر شب با قاب ♫ عکست ور میرم..♫♬

باشه ♫ تموم تو رفتی ♫ منم میرم..♫♬

استرس بهم ♫ وارد می کرد خدا ♫ رو همیشه..♫♬

..♫♬

شاهد می کرد که ♫ بعد من بعد تو دلخوشی ♫ وجود نداره..♫♬

بزاره استوری ♫ بزاره که مثلا الکی ♫ بی قراره..♫♬

استرس بهم وارد می کرد ♫ خدا رو ♫ همیشه شاهد..♫♬

می کرد که بعد من ♫ بعد تو دلخوشی ♫ وجود نداره..♫♬

بزاره استوری ♫ بزاره که مثلا ♫ الکی بی قراره..♫♬

http://tibamusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب