loading...

موزیک خفن

ای وای دل من بعد عمری داره میخنده انگار دیگه نیست مال من تو بمون واسه من قول میده که سربراه بشه آدم مغرور بد بیا بغلم کن بریز تو تن من همه اون درده دلا رو بیا بس کن دنبالت بگرده قلب بی صاحب کجا رو من

حسین بازدید : 43 شنبه 27 مهر 1398

ای وای دل من بعد عمری داره میخنده انگار دیگه نیست مال من
تو بمون واسه من قول میده که سربراه بشه آدم مغرور بد
بیا بغلم کن بریز تو تن من همه اون درده دلا رو
بیا بس کن دنبالت بگرده قلب بی صاحب کجا رو
من بد نام همه عالم شم شبام همه ماتم شند
محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم
تو باید مال من باشی آروم تنم باشی
خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم
من بد نام همه عالم شم شبام همه ماتم شند
محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم


تو باید مال من باشی آروم تنم باشی
خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم


ای وای دل تو آروم جونم شد
حوصله کن میشم همونی که تو عاشقشی تموم دلشی
نه نمیگذره دل از تویی که پاره تنشی
ول نکن قلبم رو که از این عالم و آدماش بدجوری خستم
جونی نمونده تو تنم تو بشو بال پر قلبی که عمریه شکستم
من بد نام همه عالم شم شبام همه ماتم شند
محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم
تو باید مال من باشی آروم تنم باشی
خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم
من بد نام همه عالم شم شبام همه ماتم شند
محاله از دوتا چشمای مهربون تو رد شم
تو باید مال من باشی آروم تنم باشی
خوبه دیوونگی با تو نمیخوام دیگه آدم شم

naslemusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب