loading...

موزیک خفن

گمونم یه روزی؛ دلم پای عشقت بمیره●♪♫می دونم؛ جوونیم داره پای عشقِ تو میره●♪♫می ترسم؛ کنارم نباشی و بارون بگیره! می ترسم…●♪♫نگفتی یه روزی میاد؛ بی تو گریه ام بگیره●♪♫ شعر : بابک بابایینگفتی دیگ

حسین بازدید : 288 یکشنبه 28 مهر 1398

گمونم یه روزی؛ دلم پای عشقت بمیره●♪♫
می دونم؛ جوونیم داره پای عشقِ تو میره●♪♫
می ترسم؛ کنارم نباشی و بارون بگیره! می ترسم…●♪♫
نگفتی یه روزی میاد؛ بی تو گریه ام بگیره●♪♫

شعر : بابک بابایی
نگفتی دیگه خاطراتِ تو؛ یادم نمیره… نگفتی…●♪♫
دلم توی تنهایی باید بمیره… نگفتی…●♪♫
چی اومد سرِ من که قول داده بودم؛ دیگه برنگردم●♪♫
که امشب دوباره به یادِ چشات، گریه کردم●♪♫

 

که انگار تمومی نداره؛ دیگه بی تو، دردم ●♪♫

ملودی : وحید پویان ، بابک بابایی
یه امشب چی میشه؛ سرم رو روی شونه ی تو بذارم؟●♪♫


سرم رو دیگه از روی شونه هات، بر ندارم●♪♫
یه جوری بخوابم؛ که یادم بره روزگارم●♪♫
چی اومد سرِ من که قول داده بودم؛ دیگه برنگردم●♪♫
که امشب دوباره به یادِ چشات، گریه کردم●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : معین راهبر
که انگار تمومی نداره؛ دیگه بی تو، دردم ●♪♫
یه امشب چی میشه؛ سرم رو روی شونه ی تو بذارم؟●♪♫
سرم رو دیگه از روی شونه هات، بر ندارم●♪♫
یه جوری بخوابم؛ که یادم بره روزگارم●♪♫

https://music-fa.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دلم توی تنهایی باید بمیره دانلود اهنگ کامل گمونم رضا صادقی دانلود آهنگ جدید رضا صادقی گمونم دانلود اهنگ گمونم رضا صادقی یه امشب چی میشه سرم رو روی شونه تو بذارم گمونم رضا صادقی متن متن اهنگ گمونم رضا صادقی چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم دانلود آهنگ سرم اگه بره رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب