loading...

موزیک خفن

  واسه من بی تو بودنم ریسکه آخه تو دنیا هیچکس مثله تو نیست که من که دیوونتم تو بمون پیشم اگه تو باشی عاشق تر از این میشم آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی اگه باشی با من پسر خ

حسین بازدید : 21 سه شنبه 30 مهر 1398

 

واسه من بی تو بودنم ریسکه آخه تو دنیا هیچکس مثله تو نیست که
من که دیوونتم تو بمون پیشم اگه تو باشی عاشق تر از این میشم

آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی
اگه باشی با من پسر خوبی میشم یه جنتلمنه خوش تیپه کرباتی

آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی
اگه باشی با من پسر خوبی میشم یه جنتلمنه خوش تیپه کرباتی

♫♫♫

اینقدر خوبی دلم هی واسه تو تنگ میشه مگه آدم اینقدر جذاب و قشنگ میشه
اون استیلو خمو پیچت جلو همه صد هیچه اینقدر دورت میگردم که بگیری تو سر گیجه

میخوام مت بشه چشمات دیگه وقتشه دلم به دله تو وصل بشه مگه میشه از تو خسته شه
ای وای دوباره بازم بهم نزدیکی مثله لباسم الان که رو به رومی ولی هنوز سواله واسم

آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی
اگه باشی با من پسر خوبی میشم یه جنتلمنه خوش تیپه کرباتی

آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی
اگه باشی با من پسر خوبی میشم یه جنتلمنه خوش تیپه کرباتی

واسه من بی تو بودنم ریسکه آخه تو دنیا هیچکس مثله تو نیست که
من که دیوونتم تو بمون پیشم اگه تو باشی عاشق تر از این میشم

آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی
اگه باشی با من پسر خوبی میشم یه جنتلمنه خوش تیپه کرباتی

آخه تو چقدر خوشگل و اتی چقدر خوبه داری با من تلپاتی
اگه باشی با من پسر خوبی میشم یه جنتلمنه خوش تیپه کرباتی

 

https://musicsky.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ پسر خوب علی پیشتاز دانلود ریمیکس پسر خوب علی پیشتاز دانلود آهنگ سمیر و علی پیشتاز بعد تو آهنگ پسر خوب علی بابا دانلود آهنگ پسر خوب ساسی دانلود آهنگ علی پیشتاز خوش به حالش دانلود اهنگ پسر خوب علی بابا دانلود آهنگ های علی پیشتاز و نیما دانلود اهنگ زندگی علی پیشتاز و سمیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب