loading...

موزیک خفن

بد کردی با دلم رفتی بی معرفت نمیخواستم ازت خاطره ای بمونه اونی که با دیگرونه قدر منو نمیدونه نمیخواست بمونه نمیخواست بمونه  بد کردی با دلم رفتی بی معرفت نمیخواستم ازت خاطره ای بمونه اونی که

حسین بازدید : 157 چهارشنبه 01 آبان 1398

بد کردی با دلم رفتی بی معرفت

نمیخواستم ازت خاطره ای بمونه

اونی که با دیگرونه قدر منو نمیدونه

نمیخواست بمونه نمیخواست بمونه

 

بد کردی با دلم رفتی بی معرفت

نمیخواستم ازت خاطره ای بمونه

اونی که با دیگرونه قدر منو نمیدونه

نمیخواست بمونه نمیخواست بمونه







برچسب ها دانلود آهنگ اونی که با دیگرونه قدر منو نمیدونه دانلود اهنگ ماکان بند بد کردی با دلم دانلود اهنگ ماکان بند بد کردی به دلم دانلود اهنگ بد کردی با دلم از رهام هادیان پرهام هادیان دانلود آهنگ بد کردی با دلم آهنگ بد کردی با دلم از رهام هادیان اهنگ های پرهام هادیان بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب