loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ نیستی که ببینی این حس تنهایی,    دانلود اهنگ رامین بی باک نیستی,    دانلود آهنگهای رامین بی باک,    دانلود آهنگ رامین بیباک

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    دانلود آهنگ نیستی که ببینی این حس تنهایی
,    دانلود اهنگ رامین بی باک نیستی
,    دانلود آهنگهای رامین بی باک
,    دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش
,    رامین بی باک دلتنگی
,    دانلود اهنگ های شاد رامین بیباک
,    نیستی ولی بازم واست نفسم میره
,    آهنگ جدید رامین بی باک 95
,    رامین بی باک پاپ موزیک

 

http://ir-song.com/

/

نیستی که ببینی تو این خونه
بی تو هر شب بایه کابوسم
چشمامو میبندم عکساتو
هر لحظه با یاد تو میبوسم
نیستی که ببینی این حس
تنهایی با هر روزم چه کرده
من با اون ارامش از وقتی
تو رفتی رو دوشم کوه درده
چیزی که من میگم از حالم شاید
یک لحظه از دردی که حس کردم نیست
واسه من درکه کابوسه دوری
از تو حتی یک لحظش کم نیست
حس میکنم بی تو روزای
بیرونی خیلی به من نزدیکه
از وقتی که رفتی روزامو
گم کردم از بس خونه تاریکه
از وقتی که رفتی جز سکوت
خونه تو گوشم آهنگی نیست
من تازه فهمیدم تو این دنیا
دردی هم قد دلتنگی نیست
نیستی که ببینی این حس
تنهایی با هر روزم چه کرده
من با اون ارامش از وقتی
تو رفتی رو دوشم کوه درده
چیزی که من میگم از حالم شاید
یک لحظه از دردی که حس کردم نیست
واسه من درکه کابوسه دوری
از تو حتی یک لحظش کم نیست
حس میکنم بی تو روزای
بیرونی خیلی به من نزدیکه
از وقتی که رفتی روزامو گم
کردم از بس خونه تاریکه

 







برچسب ها دانلود آهنگ نیستی که ببینی این حس تنهایی دانلود اهنگ رامین بی باک نیستی دانلود آهنگهای رامین بی باک دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش رامین بی باک دلتنگی دانلود اهنگ های شاد رامین بیباک نیستی ولی بازم واست نفسم میره آهنگ جدید رامین بی باک 95 رامین بی باک پاپ موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب