loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ هر کی بتونه دلمو میشکنه,    دانلود اهنگ دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم,    دانلود اهنگ ترکی یادته میثم ابراهیمی,    متن اهن

حسین بازدید : 25 جمعه 03 آبان 1398


,    دانلود آهنگ هر کی بتونه دلمو میشکنه
,    دانلود اهنگ دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم
,    دانلود اهنگ ترکی یادته میثم ابراهیمی
,    متن اهنگ دنیای من میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو دنیای من
,    میثم ابراهیمی دنیای من کنسرت
,    ورژن ترکی اهنگ دنیای من میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نفس عمیق
,    دانلود اهنگ یادته میثم ابراهیمی به زبان ترکی

,   

https://nicmusic.net/1395/12/yadete/

وقتی روز تولدمو هنوز میبینم که یادته

میدونم که برمیگردی تو یه روز عشقم تو این رابطه

وقتی که تو عکسامونو دور نریختی و هنوزم تو اتاقته

میدونم که جای من مثل اون روزا توی قلبت ثابته

برمیگردی پیشم مگه نه دنیای من

باز عشق تو میشم مگه نه رویای من

دنیای من تو حرفام همش اسمتو میبرم

دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی طاقتم

دنیای من این شبا حیفه بدون چشات

برگرد پیشم عاشقتم تو رو جون چشات

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی طاقتم

♫♫♫

هر کی بتونه دلمو میشکنه تو با من اینطور نباش

هیچکسی تو عمرم منو اینجوری مثل تو دوست نداشت

هیچکسی مثل تو گوشه ی قلبشو واسه من خالی نکرد

دستامو ول نکن عزیز دلم توی این روزای سرد

دلم خوشه به چشات هنوز دنیای من

هوام هواتو داره هنوز رویای من

دنیای من تو حرفام همش اسمتو میبرم

دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی طاقتم

دنیای من این شبا حیفه بدون چشات

برگرد پیشم عاشقتم تو رو جون چشات

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی طاقتم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ هر کی بتونه دلمو میشکنه دانلود اهنگ دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم دانلود اهنگ ترکی یادته میثم ابراهیمی متن اهنگ دنیای من میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو دنیای من میثم ابراهیمی دنیای من کنسرت ورژن ترکی اهنگ دنیای من میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نفس عمیق دانلود اهنگ یادته میثم ابراهیمی به زبان ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب