loading...

موزیک خفن

  ♪♫♪♫♪♫ مشکل ♪ من از اونجا شروع ♪ شد … !!  ♪♪ که ♪ فهمیدن نقطه ♪ ضعف منی … !! ♪♪ من ♪ رو تو بد حساسم ♪ این ـو بدون ♪♪ خواهش ♪ بدون من هیچ ج

حسین بازدید : 15 جمعه 03 آبان 1398

 

♪♫♪♫♪♫
مشکل ♪ من از اونجا شروع ♪ شد … !!  ♪♪
که ♪ فهمیدن نقطه ♪ ضعف منی … !! ♪♪
من ♪ رو تو بد حساسم ♪ این ـو بدون ♪♪
خواهش ♪ بدون من هیچ جایی ♪ نری … ♪♪
مشکل ♪ من از اونجا شروع ♪ شد !!  ♪♪
که ♪ دست گذاشتن رو ♪ انتخابم … ♪♪
بدون ♪ هر جا بری کنارت ♪ میام  !! ♪♪
واسه ♪ غریبه ها یه جوری ♪ زد حالم … ♪♪
هر ♪ کی سمتت بیاد با ♪ من طرفه !!  ♪♪

https://javan-music.com/kamy-yousefi-gheyrat/

 

کاری ♪ میکنه بشه مرگش ♪ هدفش … !! ♪♪
هر  ♪ کی سمتش بیاد با من ♪ طرفه !!  ♪♪
چشم ♪ تو چشم جوری که بالا نیاد ♪ نفسه …!! ♪♪
هر ♪ کی سمتش بیاد آرزوش ♪ میشه  ♪♪
سریع ♪ مرگش بیاد سریع ♪ مرگش بیاد … !! ♪♪
زین ♪ پس نبینم کسی سمتش ♪ بیاد …  !! ♪♪







برچسب ها دانلود اهنگ هرکی سمتت بیاد با من طرفه دانلود اهنگ هرکی سمتت بیاد با من طرفه کاری میکنم مرگش بشه هدفش متن اهنگ غیرت کامی یوسفی دانلود اهنگ هرکی سمتش بیاد سریع دخلش میاد دانلود اهنگ کامل کامی یوسفی غیرت دانلود آهنگ غیرت از کامی یوسفی دانلود اهنگ کامی یوسفی مشکل من از اونجا شروع شدکه فهمیدم نقطه دانلود اهنگ کامی یوسفی این مرد دانلود اهنگ هرکی سمتش بیاد با من طرفه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب