loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ جدید اشوان پس چرا گریه کردم,    متن اهنگ اشوان چرا گریه کردم,    دانلود اهنگ چرا گریه کردم اشوان,    دانلود آهنگ اشوان قرار

حسین بازدید : 23 شنبه 04 آبان 1398


,    دانلود اهنگ جدید اشوان پس چرا گریه کردم
,    متن اهنگ اشوان چرا گریه کردم
,    دانلود اهنگ چرا گریه کردم اشوان
,    دانلود آهنگ اشوان قرار
,    دانلود آهنگ اشوان هنوزم میشه
,    اهنگ اشوان پیشم بمون
,    دانلود اهنگ اشوان مغرور
,    اهنگ بعد من اشوان
,    اهنگ اشوان مقصر

https://upmusics.com/%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85/

♬♫♪ دوباره میشکنه سکوت با بغضم ♬♫♪
دوباره آدما حالت می پرسن
♬♫♪ دوباره مثل قدیم تو قلبمو بشکن ♬♫♪
دوباره گریه کبودی چشمم
غیر تو کل شهر از حالم خبر داره


♬♫♪ منو برگردون به زندگیم فقط با یه ♬♫♪
نگاه ساده ت یه لبخند عادی
تو می گفتی زخمایی که بهم زدی حاد نیست
♬♫♪پس چرا گریه کردم پس چرا گریه کردم ♬♫♪
فقط یه چند وقته یه کم سرد و گوشه گیرم

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ جدید اشوان پس چرا گریه کردم متن اهنگ اشوان چرا گریه کردم دانلود اهنگ چرا گریه کردم اشوان دانلود آهنگ اشوان قرار دانلود آهنگ اشوان هنوزم میشه اهنگ اشوان پیشم بمون دانلود اهنگ اشوان مغرور اهنگ بعد من اشوان اهنگ اشوان مقصر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب