loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تگرگ,    متن آهنگ جدایی میثم ابراهیمی,    آهنگ جدید میثم ابراهیمی ته ت

حسین بازدید : 29 یکشنبه 05 آبان 1398


,    دانلود آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تگرگ
,    متن آهنگ جدایی میثم ابراهیمی
,    آهنگ جدید میثم ابراهیمی ته تنهایی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عشق
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی احساس
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر
,    دانلود آهنگ غمگین میثم ابراهیمی قبول کن
,    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه

http://tabamusic.com/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمیستم
کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم
واسه خاطر هر دوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم
تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته خستم من میمیرم
من تو این مدت دیدم هر چی که باید از اول قصه میدیدم
شبا تا خود صبح آهنگای غمگین گوش میدم
نمیتونیم با هم باشیم اینو تازه فهمیدم

میمیرم بی تو من دیوونه زندونی میدونم که تو حتی بدون من میتونی
جدایی عشقم راه اول و آخرمونه واسه خاطر هر دوتامونه میدونی
واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمیستم
کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم
واسه خاطر هر دوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم
تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته خستم من میمیرم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جدایی

میمیرم بی تو من دیوونه زندونی میدونم که تو حتی بدون من میتونی
جدایی عشقم راه اول و آخرمونه واسه خاطر هر دوتامونه میدونی
واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمیستم
کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم
واسه خاطر هر دوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته خستم من میمیرم
واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمیستم
کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم
واسه خاطر هر دوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم
تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته خستم من میمیرم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمیستم میثم ابراهیمی

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها دانلود آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تگرگ متن آهنگ جدایی میثم ابراهیمی آهنگ جدید میثم ابراهیمی ته تنهایی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عشق دانلود آهنگ میثم ابراهیمی احساس دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر دانلود آهنگ غمگین میثم ابراهیمی قبول کن دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب