loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ مسعود سعیدی فرصت,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی بمیرم برات,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی تحمل,    مسعود سعیدی مجازات,  

حسین بازدید : 0 یکشنبه 12 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مسعود سعیدی فرصت
,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی بمیرم برات
,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی تحمل
,    مسعود سعیدی مجازات
,    مسعود سعیدی جنون
,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی خاطره بازی
,    اهنگ خاطرات مسعود سعیدی
,    دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی دوست دارم
,    دانلود اهنگ باشو نرو مسعود سعیدی
,   
,   

https://upmusics.com

دست منو محکم بگیر حالا که وقت رفتنه بعد از یه عمری زندگی این کمترین حق منه
دست منو محکم بگیر تا کم نشه از باورم منی که حتی یک نفس عشقت نیوفتاد از سرم
این فرصتو به من ببخش با بی تفاوتی نرو دست منو محکم بگیر خاطره کن این لحظه رو
نشکن دوباره بغضمو نذار ازت خواهش کنم بیا یه کاری کن که من احساس آرامش کنم
کاش واسه این روزای سخت آماده میکردی منو تا لحظه خدافطی آسون بگیرم رفتنو

کاشکی میشد تموم عمر سایت بمونه رو سرم بدون تو شک میکنم حتی به زنده بودنم
حتی به زنده بودنم
این فرصتو به من ببخش با بی تفاوتی نرو دست منو محکم بگیر خاطره کن این لحظه رو
نشکن دوباره بغضمو نذار ازت خواهش کنم بیا یه کاری کن که من احساس آرامش کنم
این فرصتو به من ببخش با بی تفاوتی نرو دست منو محکم بگیر خاطره کن این لحظه رو
نشکن دوباره بغضمو نذار ازت خواهش کنم بیا یه کاری کن که من احساس آرامش کنم

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ مسعود سعیدی فرصت دانلود آهنگ مسعود سعیدی بمیرم برات دانلود آهنگ مسعود سعیدی تحمل مسعود سعیدی مجازات مسعود سعیدی جنون دانلود آهنگ مسعود سعیدی خاطره بازی اهنگ خاطرات مسعود سعیدی دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی دوست دارم دانلود اهنگ باشو نرو مسعود سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب