loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ چرا تو از فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ چرا تو تمام قصه حس رفتن داری از فرزاد فرزین,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین چرا تو تمام قصه,  

حسین بازدید : 13 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    دانلود آهنگ چرا تو از فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ چرا تو تمام قصه حس رفتن داری از فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین چرا تو تمام قصه
,    دانلود اهنگ بی معرفت فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ آدمای بعد تو فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ مانکن فرزاد فرزین
,    چرا تو تمام قصه حس رفتن داری توکه کل عاشقانه هاتو از من داری
,    اهنگ چرا تو تمام قصه حس رفتن داری
,    دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین
,   

متن آهنگ ای کاش فرزاد فرزین

 یکم أَزُّ خودت بگو اگه تو هُمْ دلتنگی…♪
اگه مَثَلُ مَنْ داری بَا هِرُّ شَبَّةُ میجنگی…♪
یکم أَزُّ خودت بگو اگه تو هُمْ نابودی…♪
من که خیلی گفتم أَزُّ خودم برات تا بودی…♪
♪♪♪
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت…♪
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش…♪
ای کاش غرورت رَوِّ دلم پا نمیذاشت…♪
ای کاش . . ای کاش…♪
نیستی غریبه أَمْ توی دنیا دیوونه…♪
تنهاییامو هَمَّهُ ی شَهْرِ میدونه…♪
از تو گذشتن دیگه خود جنونه…♪
نیستی نیستی …♪
چرا تو تَمَامَ قُصَّهُ حِسُّ رفتن داری…♪
تو که کل عاشقانه هاتو أَزُّ مِنْ داری…♪
دوری أَزُّ تو مِثْلَ دوری أَزُّ نَفْسٍ بی رحمه…♪
حالا مارو کی غیر مَا میفهمه…♪
باشه جونمو بگیر اگه دَلَّتْ سنگ شده…♪
من بِهِ جون هِرُّ دومون دلم برات تنگ شده…♪
اگه این جدایی هَا قَرَارَهُ کم کم سِرْ شن…♪
نذار اعتمادمون أَزُّ این بِهِ هُمْ کمتر شه…♪
♪♪♪
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت…♪
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش…♪
ای کاش غرورت رَوِّ دلم پا نمیذاشت…♪
ای کاش . . ای کاش …♪
 نیستی غریبه أَمْ توی دنیا دیوونه…♪
تنهاییامو هَمَّهُ ی شَهْرِ میدونه…♪
از تو گذشتن دیگه خود جنونه…♪
نیستی نیستی …♪

 

https://musicdel.ir/single-tracks/888/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ چرا تو از فرزاد فرزین دانلود آهنگ چرا تو تمام قصه حس رفتن داری از فرزاد فرزین دانلود اهنگ فرزاد فرزین چرا تو تمام قصه دانلود اهنگ بی معرفت فرزاد فرزین دانلود آهنگ آدمای بعد تو فرزاد فرزین دانلود اهنگ مانکن فرزاد فرزین چرا تو تمام قصه حس رفتن داری توکه کل عاشقانه هاتو از من داری اهنگ چرا تو تمام قصه حس رفتن داری دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب